هر دوی آنها تویی

و این منم که طبق معمول
از دو مرد دل کندم
مردی که تنهایم گذاشت
و مردی که تنهایش گذاشتم
هر دوی آنها تویی

مردی که مرا کُشت
و مردی که من او را کُشتم
هر دوی آنها تویی

مردی که دوستش داشتم
و مردی که از او متنفر شدم
هر دوی آنها تویی

غاده السمان
مترجم : سپیده متولی

نظرات 2 + ارسال نظر
donya چهارشنبه 3 آذر 1400 ساعت 19:57 http://www.bloodorange.blogaf.com

درود عاااالی بود

سبز باشید

ممنونم از همراهی تون
زنده باشید
با مهر
احمد

سپیده متولی جمعه 9 مهر 1400 ساعت 11:13

سلام جناب زیادلو. امیدوارم خوب باشید. ممنونم از لطف شما دوست عزیز و مهربانم

سلام خانم متولی عزیز
با سپاس از حضور صمیمانه تون
همچنین از اینکه اجازه دادید از یکی از ترجمه های شما استفاده کنم سپاسگزارم
من نیز برای شما و خانواده گرامی تون شادی و سلامتی آرزو می کنم
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.