دلتنگی

رمان جدید مصطفی مستور برای چاپ آماده می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

سلام
یعنی دلم برایت تنگ شده بود

سلام
یعنی من هم همین‌طور

امروز هوا خیلی سرد شده
یعنی دیروز نبودی

شاید بارون بیاد
یعنی امروز هستم، نگاهم کن

شعری رو که خواستی پیدا کردم
یعنی دیروز همه‌اش به فکر تو بودم

می‌خوام بذارمش تو قاب که هر روز بخونمش
که هر روز به یاد تو باشم

وسط ‌های شعر گریه‌ام گرفت
بس که به تو فکر کردم

فقط شعر خوبه که آدم رو به گریه می‌اندازه
کاش آن لحظه پیش تو بودم

اون جا که درباره ترسیدن از عشق بود
من از عشق تو می‌ترسم

یکی هم برای تو قاب می کنم دوست داری ؟
دوست دارم

دوستت دارم
دوستت دارم

مصطفی مستور

نظرات 1 + ارسال نظر
دلارام یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 00:12

سلام
یعنی دلم برایت تنگ شده بود
سلام
یعنی من هم همین‌طور
امروز هوا خیلی سرد شده
یعنی دیروز نبودی
شاید بارون بیاد
یعنی امروز هستم، نگاهم کن
شعری رو که خواستی پیدا کردم
یعنی دیروز همه‌اش به فکر تو بودم....

وامروز از صبح تا صبح فردا همه اش در سکوتم
نه سلام میکنم
نه هوا سرد است
نه باران می بارد
نه شعری پیدا کردم
فقط سکوت
وغوغای سر سام اور سکوت...
کسی از دور میگوید
دلتنگ است
سکوتش بوی دلتنگی می دهد ....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.