بی تو زندگی کنم یا بگردم ؟

بی تو زندگی کنم
یا بگردم ؟

همین که باشی
همین که نگاهت ‌کنم
مست می‌شوم
خودم را می‌آویزم به شانه‌ی تو

با تو
اول کجاست ؟
با تو
آخر کجاست ؟

از نداشتنت می‌ترسم
از دلتنگیت
از تباهی خودم
همه‌اش می‌ترسم
وقتی نیستی تباه شوم

من
بی تو
یعنی چی ؟

غمگین که باشی
فرو می‌ریزم
مثل اشک
نه مثل دیوار شهر
که هر کس چیزی بر آن
به یادگار نوشته است

تو بیش‌تر منی
یا من تو ؟

در آغوشت
ورد می‌خوانم زیر لب
و خدا را صدا می‌زنم
آنقدر صدا می‌زنم که بگویی
جان دلم

عباس معروفی

نظرات 2 + ارسال نظر
Manizheh دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 17:53

سلام و عرض ادب


ممنون از همدردی


بله متأسفانه خیلی راحت همه زحمتام برباد رفت


خیلی پی گیر بودم نمی شد کاری کرد.


ممنون از لطف همیشگی شما


روزای بسیار خوبی رو براتون آرزومندم


سلام دوست گرامی
لطفا مایوس نشوید
شما می توانید وبلاگ دیگه ایی بر روی سایت بلاگفا و بلاگ اسکای درست کنید
و همان آموزش و تدریس زبان انگلیسی را در اونجا دنبال کنید
مطمئن هستم موفق خواهید شد
مانا باشید
با مهر
احمد

Manizheh یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 19:19

سلام .


انتخاب های بسیار عالی


موفق و پیروز باشید


سلام دوست عزیز و فرهیخته ام
قبل از هر چیز خیلی متاسفم که وبلاگ های وزین و آموزنده و خودتون را از دست دادید وبلاگهایی که سالها در عرضه آموزش زبان انگلیسی به بچه های این مرز و بوم خدمت میکرد ایکاش یکی از وبلاگ هاتون را بر روی یک سرور دیگه ایی فعال می کردید در هر حال مطمئن هستم بخشی از معلم ها و دانش آموزان وبلاگ آموزشی خوب شما را از دست دادند
امیدوارم بزودی شاهد راه اندازی یک وبلاگ جدید بر روی یک سرور متفاوت باشیم
ممنونم که همچنان پیگیر اشعار اینجا هستید
موفق و پیروز باشید
با مهر فراوان
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.