دوست داشتن تو

دوست داشتنِ تو
در وجود من است
خاکش ، آبش ، نورش
زندگی و خیالش با عشق
با هم آمیخته است

تو همچو نفسی هستی که در جانم
همان سویی هستی که در چشمم
همان تپشی هستی که در قلبم
و همان فکری هستی
که در سرم جریان دارد

محبوب من
به هرچه بیندیشم به تو فکر می‌کنم
به هرچه می‌نگرم تو را می‌بینم

‌ناظم حکمت  
مترجم : حانیه محب‌زادگان

نظرات 3 + ارسال نظر
Manizheh یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 19:46 http://engmoochesh95.mihanblog.com/

سلام و عرض ادب


بسیار عالی


موفق و پیروز باشید


با درود و سپاس فراوان از حضورتون خانم منیژه عزیز
مانا باشید
با مهر
احمد

معصومه یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 19:05

نمی خواستم ناراحتت کنم،اما
انگار کردم!
با دوست داشتن ِ زیادم
با هِی ببینمت هایم
با همیشه ببخش‌ها و
همیشه، دلَم برایِ تو تنگ شُده‌ هایم

نمی خواستم ناراحتت کنم،اما
انگار کردم!
وقتی که با شانه‌هایِ بالا گرفته از تو می‌گفتم
وقتی که نامِ تو را بلند می‌خواندم
وقتی که در همیشه،
هر جا
تو را به نام ِ کوچَکَت صدا می‌کردم

نمی خواستم ناراحتت کنم
اما انگار کردم!
وقتی که آن همه تو را
خواب دیدَم...

نمی‌خواستم
اما...
افشین صالحی

یک نگاه
می تواند آغاز دوست داشتن باشد
یک حرف
می تواند دلت را به لرزه در بیاورد
یک صدا
می تواند صدای یک آشنای دور باشد
گاهی اتفاقات کوتاه
رخدادهای بزرگی را به همراه می آورند
با یک نگاه دل می بندی
با یک حرف بیمار می شوی
و با یک صدا خاطره می سازی

حاتمه ابراهیم زاده


با سپاس از همراهی تون و شعر زیبایی که نوشتید خانم معصومه عزیز
مانا باشید
با مهر
احمد

معصومه یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 19:05

چقدر دلنشین و دلچسب بودن.
آدم خجالت میکشه فقط بیاد و تعریف کنه.

خواهش میکنم دوست عزیز
از اینکه به وبلاگم سر می زنید و شعرها را می خوانید قدردان شما هستم
زنده باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.