کنار من باش

کنارِ من باش
حتی اگر بهار نیاید
حتی اگر پرنده‌ای نخواند
حتی اگر زمستان طولانی
اگر سرما نفس گیر
حتی اگر روزگارمان پر از شب
پر از تاریکی‌
باز یکی‌ با نفس هایش
عشق را صدا می‌‌زند

دنیا پر از عطرِ بابونه است محبوبِ من
بیا بودن را اراده کنیم
بیا از سرِ انگشتانِ این احساس آویزان شویم
لبریز و مست
تاب بخوریم
دنیا پر از عطرِ بابونه است محبوبِ من
بیا شگفتی دوست داشتن را
به سینه هامان بسپاریم
بیا ساده باشیم
ساده باشیم و عاشق

نیکی فیروزکوهی

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 00:21

سلام و عرض ادب دوست عزیز. سروده های زیبایی را خواندم. خصوصا پستی که از خانم‌نیکی فیروزکوهی تنظیم کرده اید. درود بر شما و حسن انتخابتان.

با درود و سپاس فراوان از حضور صمیمانه تون و همچنین خوشحالم که شعرهای انتخابی بخصوص شعر خانم فیروزکوهی را دوست داشتید
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

Manizheh شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 17:09 http://engmoochesh95.mihanblog.com/

مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است

خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است

به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی

این پیامی است که از دوست به یار آمده است

شاد باشید در این عید و در این سال جدید

آرزویی است که از دوست به یار آمده است

سلام و عرض ادب

بسیار عالی ، موفق باشید

جز دیدن روی تو مرا رای دگر نیست
جز وصل توام هیچ تمنای دگر نیست

این چشم جهان بین مرا در همه عالم
جز بر سر کوی تو تماشای دگر نیست

وین جان من سوخته را جز سر زلفت
اندر همه گیتی سر سودای دگر نیست

یک لحظه غمت از دل من می‌نشود دور
گویی که غمت را جز ازین رای دگر نیست

یک بوسه ربودم ز لبت، دل دگری خواست
فرمود فراق تو که: فرمای، دگر نیست

هستند تو را جمله جهان واله و شیدا
لیکن چو منت واله و شیدای دگر نیست

عشاق تو گرچه همه شیرین سخنانند
لیکن چو عراقیت شکرخای دگر نیست

فخرالدین عراقی


با درود و سپاس فراوان همراهی ازهمیشگیتون و شعر زیبایی که نوشتید
انشالله همواره در کنار عزیزانتان شاد و سلامت باشید
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.