نوروز منی تو

نوروز منی تو
با جان نو خریده به دیدارت می دوم
شکوفه های توام من
به شور میوه شدن
در هوای تو پر می کشم

شمس لنگرودی

نظرات 2 + ارسال نظر
منیژه شنبه 18 فروردین 1397 ساعت 18:56 http://engmoochesh95.mihanblog.com/

سلام .

وقت شما بخیر و خوشی

احسن به حسن سلیقه شما در پاسخگویی

سلام دوست عزیز
ایام به کام
خواهش میکنم خوشحالم که جواب کامنت تون را دوست داشتید
موفق باشید
با مهر
احمد

منیژه حسنی سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 20:06 http://engmoochesh95.mihanblog.com/

قاصدک هاى پریشان را که با خود، باد برد

با خودم گفتم مرا هم می‌توان از یاد برد

ای که می‌پرسی چرا نامی ز ما باقی نماند


سیل وقتی خانه‌ای را برد، از بنیاد برد

عشق می‌بازم که غیر از باختن در عشق نیست


در نبردی اینچنین هرکس به خاک افتاد ، برد

شور شیرین تو را نازم که بعد از قرن‌ها


هر که لاف عشق زد، نامی هم از فرهاد برد

جای رنجش نیست از دنیا که این تاراجگر


هر چه برد از آنچه روزی خود به دستم داد، برد

در قمار دوستی جز رازداری شرط نیست


هر که در میخانه از مستی نزد، فریاد برد


فاضل نظری


سلام و عرض ادب و احترام

عیدتون مبارک

شراب تلخ بیاور که وقت شیدایی ست
که آنچه در سر من نیست ، ترس رسوایی ست

چه غم که خلق به حُسن تو عیب میگیرند؟
همیشه زخم زبان خون بهای زیبایی ست

اگر خیال تماشاست در سرت بشتاب
که آبشارم و افتادنم تماشایی ست

شباهت تو و من هرچه بود ثابت کرد
که فصل مشترک عشق و عقل تنهایی ست

کنون اگرچه کویرم هنوز در سر من
صدای پر زدن مرغ های دریایی ست

فاضل نظری

با درود و سپاس فراوان من نیز قرا رسیدن بهار و آغاز سال نو را به شما تبریک می گویم
موفق و پیروز باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.