مرگ به عشق ما راه ندارد

از دلتنگی می‌میرم
در آتش می‌میرم
بر سر دار می‌میرم
با گلوی بریده می‌میرم
اما نخواهم گفت
زمانِ عشق من و تو به سر رسیده است
که مرگ
به عشق ما راه ندارد

محمود درویش
مترجم : اسماء خواجه زاده

نظرات 7 + ارسال نظر
عابر دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 11:31

درود

ممنونم از همراهی صمیمانه تون دوست عزیز
مانا باشید
با مهر
احمد

دلارام شنبه 29 آبان 1395 ساعت 00:54

منتظرم تا بازکودکی دوان دوان بیایبد با دستهایی
پراز نسیم خنکای سحرگاهی بپاشد برتن تب دارم
و بخواند برای من نجوای دلنشین باران را که سالهاست
گم شده در کوچه پس کوچه های خاکستری مغز به درد نشسته ام...
و صدای - تو را - با نیایش آفتاب صبح...
و نسیمی که بوی تورا آورد
تا باز بماند چشمهایم به راهی...
همچو آشفته دل مجنونم
و پریشان تر از موهای لیلی...
یادت باشد روبه احتضارهم که باشم
نسیمی که بیاورد همراه نغمه های عاشقانه ی - بهار-
و عطر نفس هایت را...
صدایش را می بوسم
و تمام دلتنگی های یک عمر زندگیم به همین سادگی
تمام میشوند...

حمید عسکری

با تو بودن خوب است
تو چراغی، من شب
که به نور تو کتاب دل تو
و کتاب دل خود را که خطوط تن توست
خوش خوشک می خوانم
تودرختی، من آب
من کنار تو آواز بهاران را،می خندم و می خوانم و می گریم و می خوانم

با تو بودن خوب است
توقشنگی
مثل تو، مثل خودت
مثل وقتی که سخن می گویی
مثل هر وقت که برمی گردی از کوچه به خانه
مثل تصویر درختی درآب
روی کاشانه، در چشمان منتظرم.

منوچهر آتشی


ممنونم از حضور صمیمانه تون و شعر زیبایی که نوشتید خانم دلارام عزیز
با مهر
احمد

محمد شیرین زاده جمعه 28 آبان 1395 ساعت 17:41 http://m-bibak.blogfa.com

وقتی دل

همیشه گرفته است

غروب جمعه

چه گناهی دارد!


((محمد شیرین زاده))

تا شب نشده
خورشید را لای موهایت می گذارم
و عاشق می شوم

فردا برای گفتن دوستت دارم
دیر است.

جلیل صفربیگی


مرسی محمد عزیز از شعر بسیار زیبایی که سرودی
مانا باشی
با مهر
احمد

محمد شیرین زاده چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 14:27 http://m-bibak.blogfa.com

به جز

دست های تو

به چه می اندیشد

گل سرخی که

بر شاخه

قامتش خمیده ...


((محمد شیرین زاده))

درود احمد آقا عزیز

این مرد زمستانی
هنوز منتظر است
تا بهارش برگردد

رضا یزدان دوست

شبنمکده چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 13:57 http://www.mhabaei.blogfa.com

درود

ممنونم از حضور شما دوست گرامی
مانا باشید
با مهر
احمد

یونس یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 14:15 http://sahmedel.blogfa.com

سلام شعرهای خیلی قشنگی گذاشتی تو وب , من به شعر خیلی علاقه دارم و گاه گداری هم مینویسم ، یه کانال شعر توی تلگرام دارم خیلی خوشحال میشم بیایید و بهم شعر بدید ,هرچند این وب خودش یه منبع کامله ،آی دی کانالم @sahmedel

سلام دوست عزیز
خوشحالم که شعرهای وبلاگم را دوست داشتید اینجا شما می توانید هر چی که شعر دوست داشتید برای خودتان کپی کنید موفق باشید
با مهر
احمد

محمد شیرین زاده یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 03:24 http://m-bibak.blogfa.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.