مرا به اسم صدا کن

مرا به اسم صدا کن
تا بیایم
ای جانِ من

مرا به اسم صدا کن
نپرس
آیا اسمم
اسم پرنده ای ست در حال پرواز ؟
یا بوته ای
که ریشه اش در خاک فرو رفته است ؟
و آسمان را با رنگ خون
آغشته می کند

و نپرس
که اسمم چیست
خودم نمیدانم

می جویم
اسمم را می جویم
و می دانم که اگر بشنومش
از هر جای جهان که باشد
حتی از تهِ جهنم
می آیم

جلویت زانو می زنم
و سَرِ خسته ی خود را
به دست های تو می سپارم

هالینا پوشویاتوسکا

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنمکده پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 09:18 http://mhabaei.blogfa.com

درود

ممنونم از لطف شما دوست عزیز
با مهر
احمد

محمد شیرین زاده شنبه 10 مهر 1395 ساعت 20:18 http://m-bibak.blogfa.com

دستت را
به دستم بسپار
انگار دست تو، دست من باشد
نگاهت را
گره بزن
به نگاهم
انگار چشم تو، چشم من باشد
در آغوشم بگیر
نرم و آرام و گرم
انگار قلب من، قلب تو باشد

#محمد_شیرین_زاده

تقدیم وب خوبت قلب من چشم تو

سلام محمد عزیز
واقعا شعر بسیار زیبایی بود از خواندنش لذت بردم
ممنونم از شما که این شعر را به وبلاگ من هدیه دادی
مانا باشی
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.