دست ها راست تر می گویند

دست ها راست تر می گویند
تا چشم ها

من زنان زیادی را می شناسم
و مردانی را
که عشق به چشم ها می چسبانند
به گاهِ نگاه هایشان
و دست هایشان
مجسمه هایی ست
فلزی
رها شده در سرزمین های قطبی

با دست هایت
هزارباره مرور کن مرا

مهدیه لطیفی

نظرات 1 + ارسال نظر
دلارام چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 18:54

در من شهریست
پر هیاهو و پیر
و مردمانش
معشوق گم کرده
و عاشقانش
شهره به بد مستی
خیابان هایش
پر از خاطرات تلخ
و کوچه هایش
پر از بوسه های پنهانی
فقط تو را کم دارم
تو را ....
.
خان محمدی....

اگر ماه از تو زیباتر بود
هرگز دوستت نمی داشتم
اگر موسیقی
از صدای تو دل انگیزتر بود
هرگز به صدای تو گوش نمی سپاردم
اگر آبشار اندامش از تو
متناسب تر بود
هرگز نگاهت نمی کردم
اگر باغچه از تو
خوشبو تر بود
هرگز تو را نمی بوئیدم
اگر در مورد شعر هم از من بپرسی
بدان
اگر به تو نمی مانست
هرگز نمی سرودمش

شیرکو بیکس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.