تنهایی آدمها

وقتی آدم
یک نفر را دوست داشته باشد
بیشترتنهاست
چون نمیتواند به هیچکس جز به همان آدم بگوید
چه احساسی دارد
واگر آن آدم کسی باشد
که تورا به سکوت تشویق میکند
تنهایی تو کامل میشود

عباس معروفی

نظرات 1 + ارسال نظر
دلارام پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 12:02

بانو...
گیس هایت همرنگ
شبهای تنهایی من است...
رخ بگشا...
شاید آینه ای بودی برایم...
شاید گمشده ام
در چشمان تو بود...
شاید التماس چشمانم
برایت عطر آشنایی داشت...
میدانی
شاید لبانت همرنگ سیب حوا بود...
شاید گناهی دیگر رخ داد...
شاید هم دریایی از عشق را
در صورتت پنهان کرده ای...
ولی من آن مسافر
راه گم کرده ام...
خدا را چه دیدی...
شاید آشیانم بین گیسوان تو باشد...

وحید خانمحمدی

امروز صدایت کمی در دلم لرزید
شاید دل من
در صدای تو می لرزید
می دانی؟
آرزو برای من یک نهال نازک است
مثل تن تو
مدام هراسانم از هوهوی باد
که سایه ی مرگ است
می گویم نکند باد
کمر آرزوی آدم را بشکند
می گویم شهر نا امن شده
گل من
می گویم وقتی هوا توفانی ست
از خانه بیرون نرو
دلم می لرزد

عباس معروفی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.