اشتباه از من بود

اشتباه از من بود
که یواشکی دوستت داشتم
که نگفتم دوستت دارم
که شرم داشتم
که ترسیدم


اشتباه از من بود

که یواشکی دوستت داشتم
گفتم مبادا بد فکر کنی
بگویی چه پرویی چه بدی
اصلن هیچ نگویی و
چپ نگاه کنی


اشتباه از من بود

که یواشکی دوستت داشتم
که رفتنت را می دیدم و کیف می‌ کردم و می‌ ماندم
که‌ برگردی
خر کیف شوم


اشتباه از من بود

که یواشکی دوستت داشتم
از من بود که بزرگ نشدم و
ندیدم بزرگ شدی
دیدم رفتی
دیدم نیامدی


اشتباه از من بود

که هنوز در اشتباهم
تو بر می‌ گردی

افشین صالحی

نظرات 2 + ارسال نظر
دلارام سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 11:52

سلام جناب زیادلو

درود بر شما عزیز بزرگوار
واقعا مبحث جو.اب دهی کامنتها خیلی شیرینه...
لذتی برابربا خوانش اشعار انتخابی وبلاگتون داره ...
ممنونم از وقتی که برای پاسخگویی میذارید وتشکر از انتخابهای ناب ودلنشینتون ....از خوانششون لذت میبرم

سلام خانم دلارام عزیز
ممنونم از لطف شما دوست عزیز
خود من نیز بخش نظرات را خیلی دوست دارم چون شعرهای بیشتری اونجا میخوونم
امیدوارم همواره شادو سلامت باشید
با مهر
احمد

دلارام دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 13:14

و عشق آمد
بشارت داد مرا به تو
تو زبان اشارت ندانستی
باد آمد
باورهای بر آتش سوخته را برد
و دنیا پر شد از
عشق های خاکستری...

لیلا_خراسانی_فر

آنقدر از عشق می گویم
آنقدر می نویسم
که صدای سکوت من
دنیا را پر کند
تو فقط
دست های من را
عاشقانه بگیر
فریادش با من

علیرضا اسفندیاری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.