بگو دوستت دارم

بگو دوستت دارم
و بگذار این واژه
تا زیر خاک هم
با ما بیاید
با ما دوباره متولد شود
این بار درختی شویم
که شاخه هایش انگشتان من باشند
برگ هایش موهای تو

بگو دوستت دارم
تا فردا همه باور کنند
آواز دو پرنده
که در قلب درختی لانه کرده اند
چیزی جز "دوستت دارم" نیست

محسن حسینخانی

نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانوA2M2 چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 15:40

گر نتوانم با تو قهوه بنوشم
قهوه‌خانه‌ها به چه کار می‌آیند؟

و اگر نتوانم بی هدف با تو پرسه بزنم
خیابان‌ها به چه کار می‌آیند؟

و اگر نتوانم بی هراس نامت را در گلو بگردانم
کلمات به چه کار می‌آیند؟

و اگر نتوانم فریاد بزنم « دوستت دارم »
دهانم به چه کار می‌آید؟!

سعاد الصباح

مهـــــــــــــــــــــــــربــــــــــاااان

بودنت
زندگی را معنا می کند
لازم نیست کاری انجام دهی
سرو روان من
همین که راه می روی ساز می زنی
می گویی می شنوی می خندی
همین که دگمه هام را باز می کنی می بندی
یعنی همه چیز
لازم نیست بر عاشقی کردنت خیال ببافی
همین شرمی که با خنده ات می خیزد
پولک هایی که از چشم هات می ریزد
همین که دستت
توی دستم عرق می کند
همین شیرین زبانی هات
همین که بوی قورمه سبزی نمی دهی
یعنی همه چیز
گفته بودم ؟
گفته بودم همین که نگاه نارنجی ات
به زندگی ام می تابد
یعنی همه چیز ؟

عباس معروفی


با درود و سپاس فراوان از مهر و محبت شما مهربانو عزیز
شاد باشید
با مهر
احمد

دلارام چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 14:28

زنی که در شبی مهتابی
با صدای موجهای خروشان دریا
بر روی ساحل احساس
عاشقانه میرقصد
نسیم آرام دریا را
برای نوازش کردن می خواهد
تا گیسوانش را به دستهای پر از خواهش تو
بسپارد...

ناهیدقامتی

در نهایت
تنها کسی که می‌خواهم دل به دلش بدهم
تویی
تو تغییر نور را در آسمان تماشا می‌ کنی
من چشمهای تو را

اولگا بروماس

دلارام چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 14:19

بدنبال جایی برای
عبادت می گشتم
غروب چشمانم را در بر گرفته بود
و ناقوس مرگ
به سینه ی کلیسا می کوبید
سرخ سرخ...
نمی دانم چرا !!!
ولی دستانت را سجاده ی
اشکهایم کردم
و باز نمی دانم چرا !!!
انگشت اشاره ی روزگار
چشمان تو را
نشانم داد
از آن روز به بعد
مسجد من
چشمان توست

مهتاب_گرامی

شاخه ای تنها بودم
نه می فهمیدم
زمین چیست
نه آسمان

آمدی
مثل گنجشکی
که قرار بود
برای لحظه ای
مرا از تنهایی در آورد
کاش نمی آمدی
کاش نمی فهمیدم

بین زمین و آسمان
گیر افتاده ام

محسن حسینخانی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.