نگاه تو

نگاهت
چه رنج عظیمی ‌است
وقتی به یادم می‌آورد
که چه چیزهای فراوانی را
هنوز به تو نگفته‌ام

آنتوان دوسنت اگزوپرى

نظرات 2 + ارسال نظر
سه نقطه های دلم ... پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 12:04 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/

خیلی ممنون دوست گرامی ام
عرض کنم که چشمهایش اثر ی ماندگار از بزرگ علوی بود («چشمهایش»، چشم‌های زنی که گویا رازی را در خود پنهان کرده است)
و در اینجا به اون کتاب و... اشاره می کنه و سرنوشت خودش که چشمهایش و نگاهش رو داشت اما رنج عظیمی او را به نا کجا رساند

سلام دوست عزیز
ممنونم که در باره شعر توضیح دادید من واقعا متوجه منظور شاعر نشده بودم
موفق باشید
با مهر
احمد


.............................................................................
چشمهایش، بزرگ را به همه جا رساند

.

.

.

من را به ناکجا ! ! !

س.مشرقی

آن قدر برای تو می میرم
که هربار صدایم بزنی
جانم
از دهانم بیرون بیاید

منیره حسینی


ممنونم از همراهی صمیمانه تون و وقتی که گذاشتید دوست گرامی
در ضمن خداییش من اصلا از این کامنتی که گذاشتید هیچی سر در نیاوردم
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.