فریاد عشق

ای کاش پیش از اینکه
کسی را کاملا از دست دهیم
می توانستیم
تمام عشق مان را
بر او فریاد بزنیم

جمال ثریا
مترجم : سیامک تقی زاده

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 27 مرداد 1397 ساعت 23:17

اى کاش
ولى اونقدر جسارت میخواد که ......

ممنونم از حضورصمیمانه تون
امیدوارم روزی جسارت گفتنش را پیدا کنید
شاد باشید
با مهر
احمد

دلارام شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 23:44

شبانه خلوتهایم چیزی کم دارد
نگاهی
لبخندی
نوازشی
شاید...
تنهاییهایم دیگر تکراری شده
هوایی تازه میخواهم ...
نفسی با عشق,حضوری از جنس تو...

عباسی

چیزی یادم نیست
اما این خاک آشنا به نظر می رسد
شاید
گلی بودم روی مویت
یا
آهویی که از دستت فرار می کردم
یا
غار نشینی که تنها عکس تو را روی دیوار می کشد
اما
حتم دارم
همیشه عاشق چشمهای تو بودم

محمد صابر شریفی

سه نقطه های دلم ... چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 20:04 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


..........................................................
از سایه‌ی عاشقان اگر دور شوی
بر تو زند آفتاب و رنجور شوی
پیش و پس عاشقان چو سایه میدر
تا چون مه و آفتاب پرنور شوی

مولانا

درکار جهان شدیم و از عشق بتان سرمستیم
در گلشن جان شدیم و از باده جانان مستیم

در کنج خرابات، خراب از می نابی گشتیم
با مطرب و می، بار خود از منزل دنیا بستیم

امین موسویان

محمد شیرین زاده چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 18:16 http://m-bibak.blogfa.com

تنها ماندم

نه مثل ماه در سیاهی یک‌دست شب

نه مثل پرنده‌ی بی‌هیچ‌کس در قفس

نه مثل ماشینِ عروسِ پایانِ جشن

نه مثل فروغِ بعد از شاپور

تنها ماندم

نه مثل ماه که روشنایی‌اش را

نه مثل پرنده که آوازش را

نه مثل ماشینِ عروس که لیلیوم‌های سفیدش را

نه مثل فروغ که ابراهیم گلستانش را داشت‌

تنها ماندم

درست مثل خودم

تنهایِ تنهایِ تنها

مثلِ خودِ خودِ خودم


((فاضل ترکمن))

ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺗﻮ ﺍﻡ
ﺑﯽ ﻗﺮﺍر ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻮ
ﻭ ﺁﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺒﯿﻨﻤﺖ
ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭِ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﻮﺩ ﻣﯽﮔﯿﺮﺩ
ﺷﺒﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﻮﯾﺶ ﻓﺮﻭ ﻣﯽ ﺑﺮﺩ
ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭِ ﺩﺭﺧﺸﺶَ ﺕ

ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﻘﻼﯼ ﺯﯾﺴﺘﻦ

ﺍﻓﺸﯿﻦ ﺻﺎﻟﺤﯽ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.