چقدر من دیدنت را دوست دارم

چقدر من دیدنت را دوست دارم
در خواب
در غروب
در همیشه‌یِ هر جا
هرجایی که بِتوانْ تو را دید
صدا کرد
و از انعکاس نامت کیف کرد
چقدر من
دیدن تو را دوست دارم

افشین صالحی

نظرات 2 + ارسال نظر
سه نقطه ای دلم ... چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 17:44 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


.........................................................

چو خندان به سوی من آیی به مهر
بهاری پر از ارغوان با من است !
.
کنار تو هر لحظه گویم به خویش
که خوشبختی بی‌کران با من است.

فریدون مشیری

به احتمال نبودنم فکر کن
به اینکه چند بوسه از زمین کم خواهد شد؟
و چند واژه از زمان؟
پیش از آنکه چشم ببندی فکر کن
که مرگ ِ یک زن
تا چه اندازه
تعادل جهان را درهم خواهد ریخت؟

مانا چاوشی

محمد شیرین زاده دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 03:45 http://m-bibak.blogfa.com

شعار "دوستت دارم" سر میدهم ...

خیابان های منتهی به قلبت را میبندم !!!

هدفم تصرف توست ...

تو باید صدای انقلاب مرا بشنوی ...!


((علی نیکنام راد))

بچه که بودم
فکر می کردم
خدا
آن بالا بالا هاست
بعد گفتند
خدا همه جا هست
حالا که به چشم های تو
خوب نگاه می کنم
می دانم ماجرا چیست

محسن حسینخانی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.