تو با تمام زن ها فرق داری

خودم گفتم
تو با تمام زن ها فرق داری
خودم گفتم
گل های پیراهنت هیچ وقت پژمرده نمی شوند
اما تو هیچ وقت نفهمیدی
عشق برای من چه رنگی‌ست
روبه رویت بارها از باران های
مانده در گلویم گفتم
از خیال قبل از آمدنت
که این همه شعر را
در پاکت دلم گذاشت

صحبت گلایه نیست عزیزکم
اما فکر می کردم تنها کسی هستم
که قلبش اندازه ی مشت توست
بارها این قلب شکست و اندازه اش را نفهمیدی
امروز چیزی نمانده بود برای همیشه
قهر کند و بایستد

این شعر را ننوشتم که دلت را بسوزانم
دلم کمی هوای گریه ی بی دلیل کرده بود
تو به خودت نگیر
قلب من انداره ی مشت توست
شکست هم فدای سرت

محسن حسینخانی

نظرات 7 + ارسال نظر
پرواز شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 08:13 http://parvazesorkh.blogsky.com

شنیده بودم زن که سکوت کند
فاجعه ای در راه است
من سالهاست که سکوت کرده ام
نه فاجعه ای رخ داد نه کسی سوالی کرد
فقط همه گفتند
خوش به حالش عجب زن خوشبختی

هر زمان که عزم می کند
می برد مرا به ژرف گاه چشم تو
خیال سرکشم
عاقبت حوالی نگاه تو
خاک می شوم

مریم مهرگان


از همراهی صمیمانه تون کمال تشکر را دارم دوست گرامی
مانا باشبد
با مهر
احمد

●♥ محمد شیرین زاده ♥● شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 06:22 http://m-bibak.blogfa.com

از خود انسانیت به یادگار بگذارید

نه انسان

تولید مثل را

هر جانوری بلد است ...


((برتراند راسل))


بگذار دنیـا
تا ابد به دور خودش
بچرخد

زندگیِ من
در التهاب لب های تو
متوقف شده است

علیرضا اسفندیاری

دلارام چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 12:17

هیچ زنی با زنی دیگر فرق نمیکند
دامان همه زنها پر از گل است
گلهای ریز صورتی کوچک
حتی ان زن پیر وچروکیده هم
دستهایش هنوز بوی گل میدهد
وتو
همچوخورشیدی با بویی از بهار نارنج
بیا
وگرمای زندگیم باش
گلها بی نورتو
پژمرده میشوند
دلارام

تو چه دانی که پس هر نگه ساده ی من
چه جنونی ، چه نیازی ، چه غمی ست ؟
یا نگاه تو ، که پر عصمت و ناز
بر من افتد ، چه عذاب و ستمی ست
دردم این نیست ولی
دردم این است که من بی تو دگر
از جهان دورم و بی خویشتنم
پوپکم ! آهوکم
تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم

مهدى اخوان ثالث


از شعر زیبایی که نوشتید کمال تشکر را دارم خانم دلارام عزیز
مانا باشی
با مهر
احمد

شبنمکده دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 14:09 http://www.mhabaei.blogfa.com

درود
چرا گفتی
چرا من بی قرارم

ممنونم از لطف و محبت شما دوست گرامی
با مهر
احمد

●♥ محمد شیرین زاده ♥● دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 05:20 http://m-bibak.blogfa.com

اگر موفق شدید به کسی خیانت کنید، آن شخص
را احمق فرض نکنید!
بلکه بدانید که او خیلی بیشتر از آنچه لیاقت داشته اید به شما اعتماد کرده است...!
باب مارلی

نمی خواهم بجنگم
تو را می خواهم تنگ در آغوش گیرم
نمی خواهم بجنگم
می خواهم بازی دیگری کنم
که در آن به جای جنگیدن
همدیگر را در آغوش می فشارند
و می توان غلتان بر قالیچه ای خندید و می توان همدیگر را بوسید
و بغل کرد
آنجایی که انگار همه پیروزند

شل سیلور استاین

مهربانوA2M2 یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 19:54

پسر خاله ام بودی اگر، در همان بیست سالگی عاشقت می شدم
پسر همسایه مان اگر، نامه هایت را نخوانده پاره نمی کردم
هم خدمتت بودم، هم خدمتت بودم اگر با تو از پادگان فرار می کردم، به آخر دنیا، به دنیای آخر هم شاید
و هم سلولت اگر/، دیگر به آزادی حتی به آزادی هم فکر نمی کردم
"رویا شاه حسین زاده"

باورت بشود یا نه
روزی می رسد که دلت
برای هیچ کس به اندازه ی من تنگ نخواهد شد.
برای نگاه کردنم، خندیدنم
و حتی اذیت کردنم
برای تمام لحظاتی که در کنارم داشتی
روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود.
می دانم روزی که نباشم هیچ کس تکرار من نخواهد شد.

بهومیل هرابال

●♥ محمد شیرین زاده ♥● یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 17:52 http://m-bibak.blogfa.com

فقط در شرایط بحرانی زندگی ات متوجه می شوی

چه کسی کنار توست و چه کسی مقابل توست

کسی که کنار تو میماند حتی اگر ازخونت نباشد

همخون توست !


((نسرین بهجتی))

با تو بودن
حس قشنگی ست ،
بوی آفتاب می دهی و
خنده ی صبح ...
امتداد نگاهت
به ابرهایی می رسد
که عشق را
در من می زاید ..
من
طراوات باران را
از نگاه تو میدانم

بهنام محبی فر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.