تو را می خواهم

تو را می خواهم
برای تمام روز های بارانی
همه ی لحظه های دلتنگی
برای دویدن در کوچه های خیس
لبریز شدن از حس تولد یک بوسه
برگشتن به روز های خوب کودکی

تو را می خواهم
تا دستانم را بگیری
و مرا با خود تا آنسوی رنگین کمان ببری
و من در امنیت دستان تو
احساس کنم عشقی را که
پیش از این
تنها در قصه ها خوانده بودم

تو را می خواهم
برای نوازش گل های شمعدانی
برای اینکه غروب را با هم تماشا کنیم
برای با تو گفتن از عمق زخم هایم
سکوت لب هایم
و حالت معصومانه چشمان تو که نجیبانه مرهم اند
برای شعر هایی که نسروده ام و نامه هایی که ننوشته ام
تو لبخند بزنی و بگویی : غصه نخور
تمام واژه هایت پیش من است

تو را می خواهم
برای اینکه اعتراف کنم در کنار تو زیباتر می شوم
برای اینکه گل های باغچه را با هم آب بدهیم
عطر بوته های یاس را نفس بکشیم
مست شویم ، آنقدر که بگذاریم باد ما را
با خود تا هر کجا خواست ببرد

تو را می خواهم
برای روز های پیری ام
برای لرزش دستانم
ضربان های گاه و بی گاه قلبم
تو را به وسعت خواستن می خواهم
برای جهانی دیگر
آنجا که ابدیت معنا می یابد
و خدا پرده از بهشتش می گشاید
بهشتی که خود وعده داده
جایگاهست برای عاشقان

محمد شیرین زاده

نظرات 4 + ارسال نظر
●♥ محمد شیرین زاده ♥● شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 06:22 http://m-bibak.blogfa.com

زنان و مردان بسیاری می توانند با هم بخوابند،

اما تعداد بسیار محدودی از آنان

می توانند با هم بیدار بمانند!


((برتراند راسل))



بـه من حق بده
دوست داشتنت
تنـها؛
راز زندگی ام باشد
مَـن همیشه
هـرچه را که دوست داشته ام
از دست داده ام

منیره حسینی

●♥ محمد شیرین زاده ♥● دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 05:19 http://m-bibak.blogfa.com

خاطرات، شبیهِ موادِ سوختنی هستن که آدما می سوزونن تا از سرما زنده بمونن ...
هاروکی موراکامی/پس از تاریکی

بعد از مرگم فراموشم کن
کسی که می میرد
خسته است
و نمی خواهد در هیچ جا زنده بماند

من نفس می کشم
راه می روم
موهایم را سنجاق می زنم
و مرگ
زیباترم نمی کند
اگر امروز دوستم نداری
بعدها هم دوستم نداشته باش
همین که هستی بمان
همانی که عاشقش بودم
قلبت را به گورستان بدل نکن عزیزم
باور کن بعد از مرگم
دیگر دلتنگ ات نخواهم شد

مهسا چراغعلی

مهربانوA2M2 یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 20:49

چه از تو دورم کرده اند کلمات!

کاش جای اینهمه شعر

فقط نوشته بودم
 
"دوستت دارم"

بگذار دنیـا
تا ابد به دور خودش
بچرخد

زندگیِ من
در التهاب لب های تو
متوقف شده است

علیرضا اسفندیاری


ممنونم از همراهی صمیمانه تون مهربانو عزیز
با مهر
احمد

●♥ محمد شیرین زاده ♥● یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:39 http://m-bibak.blogfa.com

سلام و دو صد درود احمد عزیزم ممنونم از مهر واسعه شما .....

خواهش میکنم دوست مهربانم
من از شما بابت سرودن این شعر زیبا تشکر میکنم شاد باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.