به من اجازه بده

میان من و تو
دریای ژرفی ست

چشمهایت
دو قایق اند
که در معاشقه با امواج نشسته اند

دستهایت
دو ساحل
که امواج را در آغوش گرفته اند

قلبت
ضربانی ست
که زندگی را
دگرگون می کند

به من اجازه بده
در تو غرق شوم
بر امواجت آرام گیرم
تا
تمام فاصله ها
میان ما
خود کشی کنند
به من اجازه بده

ماجده الرومی
ترجمه : سارا عبدی

نظرات 2 + ارسال نظر
دلارام شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 03:46

در آغوش تو من نماز می خوانم
می بوسمت
و با تمام وجودم
فریادت خواهم زد
چه حال خوبی دارم
با تو
می کشم تو را در آغوشم
جنس اغوشت نرم نرم است
عطر بهار نارنجش را دوست دارم

عباسی

اشک های تو
شانه ام را خیس می کند
و زخم سال های پیش را می سوزاند
در تو کدام رودخانه می گرید
و ماهی در آستین کدام رود
در تو
روشنایی عجیبی
که درختان سیب را بارور می کند
و دریایی که هنوز
در گوش دکمه های تو می خواند
زیبایی تو
همیشه چیزی را از قلم می اندازد

غلامرضا بروسان

سه نقطه های دلم ... پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 10:14 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


..........................................................................
شعار "دوستت دارم" سر میدهم ...
خیابان های منتهی به قلبت را میبندم !!!
هدفم تصرف توست ...
تو باید صدای انقلاب مرا بشنوی ...!
.
علی نیکنام راد

بهشت ﯾﻌﻨﯽ
ﯾﮏ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﻣﻼﯾﻢ ﺑﺎﺷﺪ
"ﺗﻮ" ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺎﺷﯽ
ﺳﺮﺕ ﺭﻭﯼ ﭘﺎﯾﻢ
ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺘﻢ ﻻﯼ ﻣﻮﻫﺎیت

ﺩﺳﺖ ﭼﭙﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺷﻌﺮ
ﺍﻣﺎ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ
ﻣﻦ ﮐﻪ ﭼﭗ ﺩﺳﺖ ﻧﯿﺴﺘﻢ
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ
ﺗﺎ ﺁﻥ ﺭﻭﺯ ﺗﻤﺮﯾﻦ ﻣﯽﮐﻨﻢ
ﺍﻭﻟﻮﯾﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﻣﻮﻫﺎﯼ "ﺗﻮ"ﺳﺖ

عباس معروفی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.