انتظار تو را می کشم

انتظار تو را می کشم
ای نیامده
که هرگز نخواهی آمد
و من همچنان چشم به راه تو هستم
ای ناشناخته
تو را هرگز نخواهم دید

بیژن جلالی

نظرات 2 + ارسال نظر
دلارام شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 03:21

از راهروهای درونم پایین می روم
تا به اتاق هایی که سال هاست
در تاریکی فرو رفته اند، سرک بکشم ..

غبار عکس های قدیمی را در حافظه ام تکان دهم ..
تا به یاد آرم که چگونه در کوچه ها می دویدم
و از آفتاب تابستان
و غروب پاییز سرمست می شدم…

تا به یاد آرم آن روزهایی که دختری را
معصومانه دوست می داشتم..
و تصور می کردم با او
در کلبه ای کوچک
جهان را فتح خواهیم کرد


آری می خواهم
آنچه را که بخش اعظمی از جانم بوده است را
در انبارهای غبار گرفته حافظه ام به یاد آرم..

به راستی چه شد که در کوچه پس کوچه های زمان
سایه ام به آینده گریخت و ذاتم در گذشته ماند؟…


فرامرز_فرحمهر

کنار بسترم برگرد
برای آخرین دیدار
شاید این آخرین لبخند
بشه تصویر رو دیوار
وداع مون بزار باشه
توی آغوش گرم تو
بهت قول میدم این صحنه
دیگه هرگز نشه تکرار

مرجان نیازی

سه نقطه های دلم ... پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 10:20 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


...........................................................................
یادت باشد هیچ کس از تنهایی نمی میرد
فقط حرف آمدن که می شود
انتظار آدم را می کشد...
.
امیر وجود
.

خوشبختی از نگاه هر کسی معنای متفاوتی دارد
اما از نظر من آدم هایی خوشبختند که
عشق به موقع به سراغشان بیاید

سیمین دانشور

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.