بوی بهار می شنوم از صدای تو

بوی بهار می شنوم از صدای تو
نازکتر از گل است گل گونه های تو

ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من
ای بوی هر چه گل نفس آشنای تو

در خاک هم دلم به هوای تو می تپد
چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

همبازیان خواب تو خیل فرشتگان
آواز آسمانیان لای لای تو

بگذار با تو عالم خود را عوض کنم
یک لحظه تو به جای من و من به جای تو

این حال و عالمی که تو داری برای من
دار و ندار و جان و دل من برای تو

ای دل به جان تو ، دل و جانم از آن توست
ای درد تو به جان من ای من فدای تو

قیصر امین پور

نظرات 1 + ارسال نظر
دلارام دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 14:05

ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من
ای بوی هر چه گل نفس آشنای تو

در خاک هم دلم به هوای تو می تپد
چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

سلام جناب زیادلو
خوشحالم که هستید

ﺯﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍشتنِ ﻧﺼﻔﻪ ﻭ ﻧﯿﻤﻪ
ﻧﻤﯽ ﻓﻬﻤﺪ
ﯾﮏ ﺯﻥ ﺭﺍ ﯾﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺮﺳﺘﯿﺪ
ﯾﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝِ ﺧﻮﺩ ﺭﻫﺎ ﮐﺮد

ﺷﻬﺮﻩ ﺗﻮﮐﻠﯽ


از لطف شما سپاسگزارم خانم دلارام عزیز
مانا باشی
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.