من تو را آنگونه که هستی دوست می دارم

عشق من نه زمستانیست
که زیبایی ات را
در پوستینی از تحجر بپوشانم
نه تابستانی
که در شهوتی تموز
عریانی ات را جستجو کنم

عشق من بهاریست ، پاییزیست
عشق من بهشت ِ اردیبهشت است
مهر‍ِ مهرماهی ست

رهایت می کنم تا پریدنت را به تماشا بنشینم
قلب من
هم وسعت آسمانی ست
که تو در آن پرواز می کنی
من تو را آنگونه که هستی
دوست می دارم

مصطفی زاهدی

نظرات 6 + ارسال نظر
سویل یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 13:04

بسیار زیبا و پر احساس

ممنونم از لطف شما دوست گرامی
با مهر
احمد

متلاطم ...

تنها ...

بیکران ...

کاش اقیانوسی نبودم

پنجه کشان بر ساحل ...



شمس لنگرودی

باید
خودم را
بگذارم کنارِ خودم
و پیاده‌رو را
تا آخرین سنگفرش
شانه به شانه راه برویم
غروبی آرام
برای یک تنهایی دونفره

سید محمد مرکبیان

●♥ محمد شیرین زاده ♥● چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 07:27 http://m-bibak.blogfa.com

باز تابستانه‌ ی آن تن

کبابم کرده است

تشنه‌ ام ،

شهریور لبهات آبم کرده است


((آرش شفاعی))

صبحت بخیر ای صبح پی در پی
ای صبح رو در رو
ای افتاب من
ای انعکاس او

سیدعلی میرافضلی

دلارام سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 20:29

من همیشه آدم لجباز و غیر منطقی بودم ...
الان هم همان قدر غیر و منطقی و لجبازم ...
وقتی میگویم "تو" را میخواهم یعنی
هرجور که شده خود ِ خودت را میخواهم ...
بدون هیچ منطقی ...

حتی اگر دست نیافتی ترین هم باشی
من با تمام دنیا لج میکنم تا فقط
خود ِ "تو" را بدست آورم ...
خود ِ خودت را ...

نرگس_حریری

اگر می دانستم که صبح من ،
از نگاه تو شروع می شود ،
میگفتم زودتر بیا !
کمی زودتر طلوع کن !.....
.
اگر فقط چند لحظه زودتر نگاهم می کردی ،
جهانم شب نمیشد

چیستا یثربی

سه نقطه های دلم ... سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 16:40 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


.......................................
من مه ام

که گاه به زمین دل می بندم و

گاهی به آسمان،

و در میانه این شک

آرام آرام پراکنده می شوم . . .

گروس عبدالملکیان

کاش
دلت پیش من بود
آنوقت
به بهانه ی
پس گرفتنش هم که شده
برمی گشتی

نازنین یعقوبی

قطار دل دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 18:10 http://hobabdel.blogfa.com/

هر گاه به خانه ات می آیم
هنگام بستنِ در
در آغوشم آب می شوی !

همین شادی آخر مرا خواهد کشت ...



#عباس_معروفی

بهاری که با بوق و کرنا می آید
و نام اش را سر زبانها می اندازد،
سهم همه است.
تو بیصدا بیا
و فقط قسمت من باش

نسترن وثوقی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.