سوختن

گاهی ما
عکس ها را می سوزانیم
و گاهی
عکس ها ما را

عباس صفاری

نظرات 2 + ارسال نظر
سه نقطه های دلم ... چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 12:49 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


.........................................................
من فکر می کردم
سالها باید یکی یکی سپری شوند
تا هر بار آدم
یک سال بزرگ تر شود
اما این طور نیست ،
این اتفاق یک شبه رخ می دهد .
.
هاروکی موراکامی
.

نمی توانم به دوست داشتنِ افرادی که
خودشان را دوست ندارند
اعتماد کنم.

زمانی که انسانِ برهنه ای
به تو پیشنهادِ پیراهنی را می دهد
مراقب باش.

ماریا آنجلو

کاکتوس سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 09:57

در قمار عشق تو
من باختم تمام سرنوشتم را
به پای اس دلت
و تو بردی
تمام ورق های رو شده ی دلم را
به پای عشقت

کاکتوس

تو مقصر نبودی، نـه تقصیر تو نبود
باید می دانستم
عشقی که مخفیانه به خانه بیـاید
مخفیانه از خانه می رود

منیره حسینی


ممنونم از شعر بسیار زیبایی که نوشتی کاکتوس عزیز
شاد باشی
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.