دوستت دارم

دوستت دارم
فقط گفتن "دوستت دارم" نیست

بگذار دوست داشتنت
مثل نشانی خانه ای باشد
که نه از کوچه اش معلوم است
نه از رنگ درش
و نه از پلاکش
و فقط  آن را
از عطر گل های باغچه اش میشناسی

محسن حسینخانی

نظرات 2 + ارسال نظر
دلارام چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 18:24 http://banooyebeheshteman2.blogfa.com

و را دوست داشتن

عشق نیست ؛ هنر است.

نمی دانم حالا عاشقم یا هنرمند!

گویا شاعرم!

نه عشقی دارم

و نه هنری.


(محمد رائف)

نباشی
برایِ من هیچ اتفاقی نمیافتد
فقط موهایِ صورتم سفید میشود
موهایِ سَرم می ریزد
وَ سال یکهو خیلی میشود

افشین صالحی


ممنونم از لطف و محبت شما خانم دلارام عزیز
موفق باشید
با مهر
احمد

سه نقطه های دلم ... چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 16:38 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


..............................................
دوست دارمش
مثل دانه ای که نور را
مثل مزرع که باد را
مثل زورقی که موج را
یا پرنده ای که اوج را ...
دوست دارمش ...
فروغ فرخزاد

من رویا دارم
رویای من بوسه ای ست
وقت خواب
و چشمانی که وقت بیداری نگاهم کند
رویای من کوچک نیست
به اندازه تمام هستی بزرگ است
یک بوسه و یک چشم
چیز کمی نیست


مجدی معروف شاعر فلسطینی
مترجم : بابک شاکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.