پرهیز از نگاه کردن

پرهیز از نگاه کردن
به کسی که شوق دیدنش
کلافه ات کرده
تردید مبهمی را به یقینی روشن
تبدیل می کند
عاشق شده ای

مصطفی مستور

نظرات 3 + ارسال نظر
دلارام شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 19:51

من قسمت پر لیوان بودم
او خالی
لیوان افتاد
من ریختم
او هم شکست
از این عاشقانه تر؟!!

گلی سنجری

باران مرا خیس می‌کند
توفان می‌ترساند
و پاییز عاشق می کند
تو اما
چیزی از من باقی نمی‌گذاری

مژگان عباسلو

تیام جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 07:07 http://tahmandeman.blogfa.com

زیبا زیبا زیبا.....

خوشحالم که دوست داشتید دوست گرامی
با مهر
احمد

نیلوفر پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 20:30

نبودنت
خشکسالی گل هاست
و اینها
دیگر واژه نیست
پروانه هائی هستند
که در هوای بی توئی
بالشان پژمرده است
و در کویر شعر من تبعیدند
در قحطی تو
دست هایم
گور دسته جمعی ِ
عاشقانه های بی معشوق ست !

پرویز صادقی

چقدر این انتخابتون زیباست لذت بردم البته تمامی انتخابهاتون دلنشینند..
درود و سپاس فراوان احمد آقای عزیز و گرانقدر

تا امروز از تو نوشتم
امشب از عشقت انصراف می دهم
سخت است دوست داشتن تو
خسته ام
می خواهم
کمی استراحت کنم
شاید فردا
دوباره عاشقت شدم

غلامرضا بروسان


سلام خانم نیلوفر عزیز
از لطف و محبت فراوان شما سپاسگزارم
خدا را شکر که انتخاب های هفتگی الخصوص این شعر را دوست داشتید
امیدوارم همواره شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.