چقدر دوستت دارم

مردم
دوست دارند شعر بخوانند
اما
عاشقانه
کوتاه
ساده
پس بی مقدمه
سرت را روی سینه ام بگذار
مردم عجله دارند
باید خیلی زود بگویم
چقدر دوستت دارم

فلورا تاجیکی

نظرات 4 + ارسال نظر


.....................................
می دانی ؟
هیچ کدام از اینها را که گفتم
اصلا نمی خواهم
فقط باش
همین
عباس معروفی

همیشه تمام گلوله ها برای دشمن نیست
گاه باید آخرین گلوله را
برای خودت نگه داری

دوستت دارم
آن گونه که سربازی در محاصره دشمن
آخرین گلوله اش را

سید امید قدسی زاده

دلارام جمعه 25 دی 1394 ساعت 17:34

صبح است
صبح خیلی زود
و بیدار شده ام
تا دوست داشتنت را
زودتر از روزهای قبل
شروع کنم.

"لیلا کردبچه"

آنقدر از عشق می گویم
آنقدر می نویسم
که صدای سکوت من
دنیا را پر کند
تو فقط
دست های من را
عاشقانه بگیر
فریادش با من

علیرضا اسفندیاری

دلارام جمعه 25 دی 1394 ساعت 17:32

دیوارها هم عاشق شدند
وقتی
سایه مان هنگام بوسیدن
روی آن ها افتاد


محسن حسینخانی

تو سکوت
لابلای حرفهای منی
از حرف هایم
آنچه
نمی گویم
تویی

عباس معروفی

محمد شیرین زاده جمعه 25 دی 1394 ساعت 13:45 http://m-bibak.blogfa.com

همگان به جستجوی خانه می گردند

من کوچه خلوتی می خواهم

بی انتها

برای رفتن


((سید علی صالحی))


حضور تو کافی است
تا همه جا بی مکان شود
آمدن تو کافی است
تا همه ی لحظه ها بی زمان شود

نزار قبانی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.