راز زندگی و شعر جهانی

به من حق بده
دوست داشتنت
تنها
راز زندگی ام باشد
من همیشه
هرچه را که دوست داشته ام
از دست داده ام
========
دوستت دارم
جهانی ترین شعری ست که گفته ام
شاعر نیستم اگر
این را
که برای تونوشته ام
دهان به دهان
میان بوسه های عاشقانه نچرخد

منیره حسینی

نظرات 1 + ارسال نظر


....................................................................
همیشه فکر می‌کردم، دنیا جایی است که آدم باید دوست داشته باشد!
مهربانی کند
عاشق باشد وُ
هیچ را
هیچ‌وقت آزار ندهد.
همیشه فکر می‌کردم که تو را دوست داشته باشم،
خوشبختم
وَ حالم برایِ همیشه خوب است.
فکر می‌کردم دوست داشتن آن‌قدر خوب است که تا قلبِ تو راه پیدا می‌کند وُ
تو را به سمتِ من می‌آورد

نگران نباش!
من هنوز فکر می‌کنم، دنیا جایی است که باید تو را دوست داشته باشم
..
افشین صالحی

چقدر من دیدنت را دوست دارم
در خواب
در غروب
در همیشه ی هر جا
هرجایی که بتوان تو را دید
صدا کرد
و از انعکاسِ نامت کِیف کرد!

چقدر من
دیدنِ تو را دوست دارم

افشین صالحی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.