من اگر مرده بودم

من اگر مرده بودم
شاید
او می گریست
اما
اگر او گریه میکرد
من
حتما می مردم

ازدمیر آصف
مترجم : سیامک تقی زاده

نظرات 3 + ارسال نظر
دلارام پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 14:16

گاهی
شلوغی پیاده رو بهانه ی خوبیست
که دست های کسی را برای همیشه گم کنی
درست در لحظه ای که تکه ای از دوستت دارم هنوز
در دهانت است

آنوقت دیگر
چه فرق می کند
بر پیاده روهای خلوت همیشه باران ببارد
یا دست هایت را به هر که نشان می دهی به جا نیاورد ؟
او
با تمام رهگذران بی تفاوت از کنارت می گذرد
با تمام مسافران چمدان می بندد
و هر روز
با اولین قطار صبح آنقدر دور می شود
که تمام مزارع قهوه هم نتوانند
حرفی در دهان فنجان ها بگذارند

از لیلا کردبچه

کاش
یکبار هم که شده
میگفتی
نترس، نمیروم،
هیچ کجا بهتر از پیش تو نمی شود
شاید
این همه دلهره رفتنت را
با خودم
مدام این سو و آن سو
نمی بردم

سجادپوراحمد

دلارام چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 18:41

سلام جناب زیادلو

مثل همیشه
هنر انتخابتان زیبا و روح نواز بود

سلام خانم دلارام عزیز
ممنونم از لطف شما
خوشحالم که انتخاب هایم را دوست داشتید
شاد باشید
با مهر
احمد

مارسی چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 16:16 http://mosafer13666.blogfa.com

عالی بود

ممنونم از لطف شما دوست گرامی
مانا باشی
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.