کتاب عشق

خدا آن روز
لبخند را به صورتت نقاشی کرد
و تو را به زمین فرستاد
دست هایت
کم کم بوی پونه و بابونه گرفت
و نفست
عطر تمام شعرهای جهان را
تو از سیاره ای به نام بهشت آمدی
هر بار دلت می گیرد
به قله های بلند می روی
تا کمی با خدا درد دل کنی
سبک که شدی
پرواز می کنی به سوی شهر
شهر پر می شود
از عطر شعر و پونه و بابونه و خدا
خدا پیامبرانی دارد
که کتابشان عشق است
و من چیزی جز عشق
در کلامت ندیده ام

محسن حسیخانی

نظرات 2 + ارسال نظر
دلارام یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 18:47 http://bargahedel49.blogfa.com

هر صبح
بوی تو می دهد پیرهنم
بس که
تمام شب
تنگ در اغوش
گرفته ام
خیالت را....


هستی دارابی

همه چیز
برای گفتن یک شعر
درست حسابی آماده است
مداد
کاغذ
پنجره
و کمی باران
تنها تو را کم دارم
روی صندلی روبرو بنشینی
گاهی به من لبخند بزنی

مجید یاری


ممنونم از حضور صمیمانه تون دوست عزیز
مانا باشی
با مهر
احمد

نیلوفر چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 19:27

درود احمدآقای عزیز
چقدر خوشحالم که باز با شعرهای زیبا و ناب جواب مخاطبین رو میدین و کلی لذت بردم دوباره از این بخش ..
فقط میتونم بگم ممنونم از اینکه هستین
همواره سلامت و شاد باشید دوست عزیز و گرانقدرم

پرواز را
آزمودنی بی دغدغه
جز به آغوشت میسر نمی شود
که آسمانی ست بی سقف و
آبی ِ مکرر

بیا و دریغم مکن
که در رخوتِ زیستنی بدینسان تاریک
بی گرمی دست های تو
محال است پیله را شکافتن و پروانه شدن
پـــــــــــــــــــــــــــرواز کردن....!

علیرضا باقی

دوستت دارم های سیزده سالگی را
روی بخار شیشه ی کلاس کشیدیم
با یک قلب
و حرف اول یک اسم
دوستت دارم های بزرگ تر را
در نامه های عاشقانه نوشتیم
پنهانشان کردیم
_هنوز هم یکی از آن نامه ها آنجاست
من از ترس مادرم
جوری پنهانش کردم که حتی خودم هم نتوانستم پیدایش کنم
دوستت دارم
و زنان در حوالی سی سالگی
شاید دیگر
قلبی روی بخار شیشه نکشند
اما
هنوز هم پر از دوستت دارمند
چند تا از دوستت دارمهایم را
برایت
مربای آلبالو درست کرده ام
چند تا را
گرد گرفته ام از اشیا
با یکی از آنها
پیرهنت را اتو کرده ام
و با یکی
با یکی دارم
این شعر را برایت می نویسم

رویا شاه حسین زاده


سلام خانم نیلوفر عزیز
خدا را شکر حالم خیلی بهتر شده و با خیال راحت می توانم جواب کامنت های دوستان عزیزی همچون شما را بدهم باور کنید که من خودم این بخش نظرات را دوست دارم چون به همت شما عزیزان شعرهای بیشتری را می خوانم من نیزاز شما که در این مدت که نمی توانستم جواب کامنت های شما را بدهم ولی همچنان مرا با کامنت هایتان شرمنده میکردید پوزش می خواهم امیدوارم همواره شاد و سلامت باشبد
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.