دوباره بر می گردم

ساحل که تو باشی
ترسی از صخره ها نیست
هزار بار به سویت
موج برمی دارم
سرم به سنگ می خورد اما
دوباره برمی گردم
دوباره برمی گردم

مینا آقازاده

نظرات 7 + ارسال نظر
ماتیلدا چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 13:43

سلام احمد
مثل همیشه عالی

مانا باشی

رها جمعه 20 آذر 1394 ساعت 21:49

I Miss You


You are there
And I am here
Thinking about how much
I love you

Thinking about how much
I respect you

Thinking about how much
I miss you

You are there
And I am here
Thinking about how much
I cannot wait
Until we are together again

Thinking about how much
I will appreciate
More than ever
The time
We will spend together

I love you
دلتنگ توئم

تو آن جایی
و من اینجا
در این فکر
که تا چه حد دوستت دارم

در این فکر
که تا چه حد برایم با ارزشی

در این فکر
که تا چه حد دلتنگ توئم

تو آن جایی
و من اینجا
در این فکر
که تا چه حد در اشتیاقِ
با دیگر
در کنار تو بودنم

در این فکر
که چگونه بیش از همیشه
قدر آن زمان
که در کنار هم خواهیم بود را
خواهم دانست

دوستت دارم

I Can't Wait to Be with you again


You don't know
How much I miss you

I live each day
As it comes

Functioning in all my tasks
Smiling when needed
Even laughingat times
But inside I am so alone

Each minute seems like an hour
Each hour seems like a day

What makes this time bearable
Are my thoughts of you and
Be with you soon
دیگر تحمل دوری از تو را ندارم

نمی دانی که چه قدر
دلم برایت تنگ شده است

تک تک روزها را
پشت سر می گذارم

کارهایم را به انجام می رسانم
آن گاه که باید لبخند می زنم
حتی گاه قهقهه می زنم
ولی قلباً تنهای تنها هستم

هر دقیقه یک ساعت
و هر ساعت یک روز طول می کشد

آنچه مرا در گذراندن این دوران یاری می کند
فکر به توست
و دانستن این که
به زودی در کنار تو خواهم بود

یه دوست جمعه 20 آذر 1394 ساعت 14:46 http://Www.zahra1374.blogfa.com

غم که غمِ تو باشد
تحملش شیرین است
دوستت دارم هایی را
برایت نگه داشته ام
که سالهاست
در دلم زمزمه میکنم تا تازه بمانند
میخواهم فراموشم نشوند
میخواهم وقتی چشمانم را میبندم
فقط تو را ببینم
اینهارا بارها تمرین میکنم
تا روزی که با چشم باز ببینمت
تا روزی که تمام دوستت دارم هایم را
دم گوش خودت زمزمه کنم
من هوایی را استشمام میکنم
که تو در آن نفس میکشی
پس هستم تا زمانی که نفس میکشی!
٩٤/٩/٢٠

سه نقطه های دلم ... چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 16:08 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


......................................................
دنیا ...

جای خوبی برای شاعر شدن نیست

این بار که برگردم

درخت می شوم.


ناهید عرجونی

دلارام دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 13:59

فاصله ها عاجز می شود
وقتی
تو دل به من می دهیُ
من
تمامِ خودم را به تو ...

ایرج.تمجیـــدی

سپیده متولی دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 09:20 http://www.sepideh-motevalli.blogsky.com

به رسم صبر ، باید مَرد آهش را نگه دارد
اگر مرد است، بغض گاهگاهش را نگه دارد

پریشان است گیسویی در این باد و پریشان‌تر
مسلمانی که می‌خواهد نگاهش را نگه دارد

عصای دست من عشق است، عقل سنـگدل بـگذار
که این دیوانه تنها تکیه‌گاهش را نگه دارد

به روی صورتم گیسوی او مهمان شد و گفتم
خدا دلبستگان روسیاهش را نگه دارد

دلم را چشم‌هایش تیرباران کرد ، تسلیمم
بگویید آن کمان‌ابرو سپاهش را نگه دارد


"سجّاد سامانی"

نیلوفر یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 11:44

سر بگذار بر دردِ بازوانِ من

دستِ نگاهم را بگیر

مرا دچارِ حادثه ای کن که با عشق نسبت دارد

من ... عجیب از روزگار رنجیده ام




نیکی فیروزکوهی

بسیار زیبا بود انتخابتون...درود و سپاس فراوان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.