زیباترین شعر جهان

دوستت دارم عزیزم
و این زیباترین شعر جهان است
وقتی با دلتنگی توام می شود
هر بار فکر می کنم
اگر زمان به عقب باز می گشت
من دوباره
دستت را می گرفتم
و دو تایی به سرنوشتم می آمدیم

علی یوسفلو

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده متولی سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 16:56 http://www.sepideh-motevalli.blogsky.com

دست‌هایت روسری را از وسط تا می‌کند

این مثلث در مربــع سخت غوغـــا می‌کند

مثل یک منشور در برخورد با نور سفید

روسری، رویِ سرِ تو رنگ پیدا می‌کند

سبز، قرمز، سرمه‌ای، فرقی ندارد رنگ‌ها

صورت ِ تـــو روسری‌ها را چـه زیبا می‌کند!

می‌شود هر تار مو یک «شب» ولی یک روسری

ایــن همه شب را چطوری در دلش جا می‌کند؟

باد می‌ریزد بــه دورت حسرتِ تلـــخ مرا

باد روزی روسری را از سرت وا می‌کند

"رامین عرب نژاد"


..................................................
کمی با من بنشین
تا در آن نقشه جغرافیایی عشق،
تجدید نظر کنیم
بنشین تا ببینیم
تا کجاها مرز چشمان توست
تا کجاها مرز غم های من
کمی با من بنشین
تا بر سر شیوه ای از عشق
به توافق برسیم ...
نزار قبانی

لی لی یت دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 08:09

درود و نور و مهر بر تو
از وقتی توی اینستاگرام میخونمتون کمتر اینجا میام ... ببخشین دیگه ! از راحت طلبیم هستش

دلارام دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 07:51

از من مخواه که سخن گویم...
هر چه گویم به " تو " بر میگرده
توئی که دوست میدارمت
توئی که تمامیت احساس منی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.