طعم عشق

یک بار طعم عشق را چشیده ام
مزه تلخ قهوه سیاه می داد
تپش قلبم را تند کرد
بدن زنده ام را دیوانه
حواسم را به هم ریخت
و رفت

هالینا پوشویاتوسکا

نظرات 9 + ارسال نظر
دلارام دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 16:35

من بازدم هر نفسم را
با عشق تو پیوند میزنم
نفسهایم
رهسپار آغوشت خواهند شد
شب که سر بر بالین نهادی
هوا را عمیق تر
کام بگیر...

سما جمعه 8 آبان 1394 ساعت 16:26

عشق تنها نیرویی ست که با آن بدترین و بهترین لحظات را تجربه میکنیم...:-(


در مورد اشعار منتخبتون چ میشه گفت جز اینکه بسیار عالین درست مثل همیشه...

فریاد می کشم
"تو را دوست دارم"
تمام کبوتران
سقف کلیساها را
رها می کنند
تا دوباره در لابلای گیسوان من
لانه بسازند

سعاد الصباح

ممنونم از لطف شما سما عزیز
خوشحالم که انتخاب های مرا دوست داشتید
شاد باشید
با مهر
احمد

سه نقطه های دلم ... چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 11:14 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


.....................................................................
گفتم ‌ار عاشق‌شوم ، گاهی‌غمی خواهم کشید
من چه دانستم که بار عالمی باید کشید ..
اهلی شیرازی

گریه کار کمی ست
برای توصیف رفتنت!

دارم به رفتار پرشکوهی
شبیه مرگ
فکر می کنم

کامران رسول زاده

ممنونم از حضور دوباره تان دوست گرامی
با مهر
احمد

یه دوست سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 21:04 http://www.zahra1374.blogfa.com

من از پاییز آموختم
آموختم که تنهایی درد نیست
تنهایی غم نیست
تنهایی فقط یک اتفاق است
اتفاقی سرد
که برای پاییز افتاده است

پاییز را دوست داشته باش
تنهایی
امروز یعنی آرامش و عشق!
مهر 94 زهرا محمدزاده آ

سلام
ممنون منم همیشه از اومدن به وب شما لذت بردم
درس و مشق وقت برا وب نمیزاره،میام شعرای انتخابی شمارو میخونم انرژی میگیرم و میرم پی درس.
دمتون گرم که شعرای محشر و بیستی رو انتخاب میکنین.

ﺑﺎﺩ
ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﻮ ﺑﻪ ﻣﻮ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ
ﺑﺎﺭﺍﻥ
ﺫﺭﻩ ﺫﺭﻩ
ﻣﻦ ﺍﻣﺎ
ﭼﻨﺎﻥ ﺑﻪ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﻡ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺍﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ
ﮐﻪ ﯾﺎﺩ ﺗﻮﯾﯽ
ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻥ
ﮐﻪ ﺑﺎﺩ ﺗﻮﯾﯽ

روزبه سوهانی

سلام خانم زهرا عزیز
ممنونم از اینکه به وبلاگم سر میزنید و مرا همراهی می کنید
من امیدوارم در کنار درس و مشق تان فرصتی هم پیدا کنید و به وبلاگتان نیز سر بزنید
موفق باشید
با مهر
احمد

سپیده متولی سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 08:47 http://www.sepideh-motevalli.blogsky.com

سلام جناب زیادلو از تک تک انتخاب هایتان لدت بردم. امیدوارم سرحال و سلامت باشید دوست عزیز

سلام خانم متولی عزیز
خوشحالم که انتخاب های مرا دوست داشتید
از اینکه وقت گذاشتید و تمام اشعار این هفته را خواندید کمال تشکر را دارم
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

سپیده متولی سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 08:36 http://www.sepideh-motevalli.blogsky.com

با این همه رقاصه در دربار امشب رقص تو باید باب میل شاه باشد

ای دختــر قاجار، من طاقت ندارم رقصت بلند و دامنت کوتـاه باشد

خلخال در پا کرده ای یا شور بر پا؟ پیچیده عطر گیسویت در قصر حالا

مثل خوره این ترس افتاده به جانم پایان مجلس شاه خاطرخواه باشد

می چرخی و آئینه های سقف در من، می ایستی، آئینه های سقف در تو

اینکه چه ها آئینــه در آئینـــه دیدم بهتــــر فقــط بینی و بین الله باشد

از رقصت احساس شعف دارند آن ها ، دور تو جام می به کف دارند آن ها

سربازها دالان برایت باز کردند تا پیش پای تو فقط یک راه باشد

یک چرخ کامل می زنی، سرباز اول... یک چرخ کامل می زنی، سرباز آخر...

انگار پشت نرده ها باشی و این سو تصویر تو گاهی نباشد گاه باشد



حالا از این جا مات می بینم تنت را، حالا نمی بینم از این جا دامنت را

حالا تــو با یک مرد گـرم رقص هستی از دور پیدا نیست، شاید شاه باشد

"محمدحسین ملکیان"

شده عشقت به کسی ، بیشتر از حد باشد
هر چه خوبی بکنی ، با دل تو بد باشد

تو به ایمان برسی ، اینکه کسی جز او نیست
او برعکس تو ، به هر چیز مردد باشد

تو به هر در بزنی ، تا که بدست آوریش
و جوابش به تو یک عمر ، فقط رد باشد

همه دلداده ترین فرد ، تو را بشناسند
او به دلسنگ ترین فرد ، زبان زد باشد

شده از نم نم باران دلت ، خیس شوی
دائماً مشق تو ، آن عشق نیامد باشد

تو ندیدی که چه سخت است ، ببینی عشقت
پیش چشمان تو ، با او که نباید باشد

چه کنم با دل دیوانه ، که با این همه باز
سعی دارد که به این عشق ، مقید باشد

فریبا عباسی

با درود و سپاس از حضورتون و با پوزش از اینکه دیر به کامنت تان جواب دادم
موفق باشید
با مهر
احمد

نیلوفر یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 11:12

سلام احمد آقای عزیز
انتخابهای این هفته همچون گذشته زیبان از تک تکشون لذت بردم منم با طعم تلخ موافقم..
ممنونم سلامت و برقرار باشید

سلام خانم نیلوفر عزیز
ممنونم از لطف شما
خوشحالم که اشعار این هفته را دوست داشتید
خیلی خوبه که شما هم قهوه را تلخ دوست دارید قهوه هر چه تلخ تر گواراتر
شاد باشید
با مهر
احمد

سمانه یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 08:26

طعم عشق مزه تلخ قهوه سیاه می داد

ممنونم از حضورتان خانم سمانه عزیز
مانا باشید
با مهر
احمد

لی لی یت شنبه 2 آبان 1394 ساعت 13:56

توصیه میکنم قهوه ی تلختون رو با یکی از اون شکلاتهای خوشرنگ بالای صفحه میل کنید :)
هیچ عشقی اونقدر تلخ نیست که نشه به ضرب و زور شکلات ،. قورتش بدیم !

چشم من به توصیه شما عمل میکنم هرچند قهوه را بیشتر تلخ میخورم
ممنونم از همراهیتان لی لی یت عزیز
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.