دوستت دارم بی آنکه بدانم چطور

دوستت دارم بی آنکه بدانم چطور
کجا ، یا چه وقت ؟

چه آسان دوستت دارم
بی هیچ غرور یا دشواری
تو را اینگونه دوست دارم
چون طریقی دیگر برایش نمی دانم

آن چنان به هم نزدیکیم که دست های تو بر گردنم
گوئی دست های من است
و آن طور در هم تنیده ایم که
وقتی چشمانت را می بندی
من به خواب می روم

پابلو نرودا

نظرات 11 + ارسال نظر
سه نقطه های دلم ... چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 11:20 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


............................................................
یک مرد معمولا برای به دست آوردنست،
که می گوید: دوستت دارم
زن ها اما،
وقتی می گویند: دوستت دارم
که دیگر چیزی برای ازدست دادن،
ندارند...
علیرضا آدینه

یک روز می آیی
و در گورستانی دور
در استخوانم می دمی !
تا شعرهای ناسروده أم را بشنوی

رسول یونان

ممنونم از شعر زیبایی که نوشتید دوست گرامی
موفق باشید
با مهر
احمد

تندیس (آهید) سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 08:51 http://ketablog.roomfa.com/

چه آسان دوستت دارم
بی هیچ غرور یا دشواری
تو را اینگونه دوست دارم
*************
سلام
خیلی زیباست
منو فراموش نکنین

در تلاقی هر نگاه
به چشمهایت بگو
پاییز
فصل
باران های پر مخاطره ست .
برگ ها
تکه های درخت اند
اشک ها
تکه های من

مهدی عبداله زاده

سلام تندیس عزیز
ممنونم از لطف شما
حتمن به وبلاگتان سر خواهم زد
موفق باشی
با مهر
احمد

لی لی یت شنبه 2 آبان 1394 ساعت 12:27

پر از عشق است اینجا ! و این خیلی خوبست ...

ممنونم از لطف شما دوست خوب و مهربانم
خوشحالم که اینجا را دوست دارید
مانا باشید
با مهر
احمد

فرزانه جمعه 1 آبان 1394 ساعت 11:16

گودال قتلگاه، پر از بوی سیب بود
تنها‌تر از مسیح، کسی بر صلیب بود

سلام احمد عزیز. پس کامنتهای من کو؟؟؟؟
ثبت نشده یا هنوز تایید نکردید؟

سلام فرزانه جان
کامنت های شما ثبت شده
ولی من متاسفانه هنوز نتوانستم به اونا پاسخ بدهم
پوزش مرا بپذیر
با مهر
احمد

سپیده متولی پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 16:42 http://www.sepideh-motevalli.blogsky.com

سلام جناب زیادلو
امیدوارم خوب باشید.لطفا عذر مرا بابت تاخیرم بپذیرید. این روزها از مجاز و دنیای مجازی و متعلقاتش فاصله گرفتم تا کمی آرام تر باشم. از تک تک انتخاب هایتان لذت بردم

سلام خانم متولی عزیز
ممنونم از حضور صمیمانه تون بانوی عزیز
من امیدوارم هر چه زودتر به آرامش مدنظرتون برسید
تا ما دوباره از ترجمه ها و شعرهای ناب انتخابی تون لذت ببریم
در ضمن خوشحالم که انتخاب های مرا دوست داشتید
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

سمانه پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 10:17

دوستت دارم بی آنکه بدانم چطور
کجا ، یا چه وقت ؟

با درود و سپاس فراوان از حضورتون خانم سمانه عزیز
موفق باشید
با مهر
احمد

خیالی خام پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 10:17 http://meygol75.blogfa.com/

سلام بسیار عالی


ب وب منم سر بزن دوست عزیز
ممنون

سلام دوست گرامی
با سپاس از حضورتان
حتمن به وبلاگتون سر خواهم زد
موفق باشید
با مهر
احمد

قطار دل چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 14:14 http://hobabdel.blogfa.com/

روزی قلب زنی را لمس کردم

که همه ی مردم شهر

تن او را لمس کرده بودند !



زن از تمام آن ها گریخت

به آغوش من پناه آورد !



و من همان جا

در همان لحظه فهمیدم ...



فاصله ی بین رفتن و ماندن

گاهی در تفاوت لمس کردن است !



علیرضا اسفندیاری

به جز تو
محبوب من
مردان بی شماری را دوست داشته ام
بر شانه های بی شماری گریسته ام
و بوسه ها و لبخند هایم را
با لبان بسیاری
در میان نهاده ام
مردان بی شماری
همه با یک نام
همه با یک چهره
با خنجر هایی شبیه هم
که تنها
جای زخم هایشان
روی قلبم
با هم
فرق دارد

انسیه موسویان

ممنونم از همراهی صمیمانه تون دوست عزیز
مانا باشید
با مهر
احمد

فرزانه سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 23:25

دوستت دارم
و با تو لجبازی نمیکنم!
مانند کودکان،
سر ماهی ها با تو قهر نخواهم کرد...
ماهی قرمز مال تو...
ماهی آبی مال من...
هر دو ماهی مال تو باشد
و
تو مال من


نزار قبانی


درود احمدجان. امیدوارم احوالت خوب باشه
سروده های زیبایی رو به اشتراک گذاشتی. ممنونم

ببین ویران شده ام
بر باد رفته ام
از پای تا به سر در عشق غرقم
دیگر حتی نمی دانم که آیا
زنده ام یا نه ؟
چیزی می خورم یا نه ؟
نفسی بر می آورم یا نه ؟
سخنی می گویم یا نه ؟
تنها می دانم که دوستت دارم

آلفرد دو موسه

سلام فرزانه عزیز
به لطف دعای خیر دوستان خوب هستم
ممنونم از لطف و محبت ات دوست عزیز
خوشحالم که اشعار انتخابیم را می پسندی
شاد باشی
با مهر
احمد

نیلوفر یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 15:32

و میراث ِ من
آخرین شعر ِ چشمان ِ توست،
من
نزدیک به چشمان ِ توام ..
هیچ تکراری در آینه ی این حضور نیست

سیدمحمد مرکبیان

درود احمد آقای عزیز
چقدر این انتخاب زیباست و دلنشین ممنون از حسن انتخابتون

دیگر آب از سرم گذشته است
آهسته تر قدم بردار
دیرتر بیا
بگذار آنقدرها از این عطشِ دیدارِ دوباره ات لبریز شوم
که با آمدنت
حتی
یک عمر نوشیدنِ زیباییت هم
سیرابم نکند

مصطفی زاهدی

سلام نیلوفر عزیز
ممنونم از لطف و محبت بیکران تون
خوشحالم که شعر را دوست داشتی
موفق باشی
با مهر
احمد

لی لی یت شنبه 25 مهر 1394 ساعت 22:21

درود و نور و سلامتی و سیماب صبحگاهی برای تو دوست نازنین ...

سلام بانو نور و روشنایی
ممنونم از حضور صمیمانه تون
مانا باشی
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.