قلب خوب تو

هیچ کجا هیچ زمان
فریاد زنده گی بی جواب نمانده است
به صداهای دور گوش میدهم
از دور به صدای من گوش می دهند
من زنده ام
فریاد من بی جواب نیست
قلب خوب تو جواب فریاد من است

احمد شاملو

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده متولی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 13:12 http://www.sepideh-motevalli.blogsky.com

یه جوری که از خوابِ تو پا نشم/ یه جوری به دنیای من، درز کن / من و از خودت...با خودت...تا خودت.../ من و گاهی حتی خودت فرض کن!
"آبا عابدین"

کسى که مى ماند
پیامبر است
به او ایمان بیاورید
ماندن
کم معجزه اى نیست در عصر ما

مهدى شاه محمّدیان


مرسی دوست عزیز و مهربانم
با مهر
احمد

دلارام سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 19:16 http://banooyebeheshteman2.blogfa.com

واژه هایت در قلب من
دایره های سطح اب را می مانند
بوسه ات بر لبانم
به پرنده ای در باد می ماند
چشمان سیاهم بر روشنای اندامت
فواره های جوشان در دل شب را یاداورند
چونان ستاره ی زحل
بر مدار تو دور دایره می گردم
در رویاهایم
بر مداری می چرخم
عشق من
نه به درون می روم
نه باز می گردم

فدریکو گارسیا لورکا

دلارام شنبه 4 مهر 1394 ساعت 17:09 http://banooyebeheshteman2.blogfa.com

من اینجا کنارتوام
بی پروا
بی هراس
بی تقلای ِعبور ِزودهنگام ِوقت
بی آرایه های رنگین ِچشم نواز
بی وساطت ِماه
بی چراغ ِروشن ِحرف

من اینجا کنار توام
خلاصه در متن ِبودنت
شبیه ِتخلص ِشاعرانه ها
تعبیر سپید گون ِماندنت
وهله ی ِآغوش کشیدن ِرویا

من اینجا پا به پای توام
در غریب ترین ِنفس های تنهایی
در پرت افتاده ترین ِسهم داشتنت
در آستان ِشب
درعبور تِک تِک ثانیه ها
میان باوری از تو
میان ِواژه های ناتمام

من هرلحظه کنار توام
پر شده ی موسوم ِدست های مهربانت
همسوی ِشوق داشتنت
سمت ِلمس ِعین و شین و قاف
سرشار ِشئون باران


تا سنگینی ِهرچه فاصله
درکبودِ نیل گون ِخاطره
محو ِپرندگی ِخیال شود
محو نزدیکی قلب ها
محو ِچشم روشنی ِاحساس
وتا رهایی درهوای مان پرمیزند
من کنار توام
خلاص از مُردن
خلاصه در واژه ها ...

نیلوفرثانی

مرده ای کز پیکرش می ریخت
عطر شور انگیز شب بوها
قلب من در سینه می لرزید
مثل قلب بچه آهوها ..

فروغ فرخزاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.