پوست انداختن

من دوستت دارم
اما احتیاج به زمان دارم
تا عاشقت بشوم

کارلوس فوتنتس
نظرات 4 + ارسال نظر
سه نقطه های دلم ... سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 18:39 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/

برای دوست داشتن
تنها دانستن نام کوچکت کافیست ...
نترس !
تنها تو نیستی
هیچ گلی در این جهان
نام خانوادگی ندارد ...

فاضل شاهچراغ

تقصیر باران نیست
زیبایی توست
که مرا آواره ی عالم و آدم می کند
امشب هوای سفر
به سرم زده
از پراگ حرف می زنم
اسب و باروت دیدن دارد
از پاریس می گویم
و نام سگی را که چرت می زند
بر دیوار ها می نویسم
_ خیلی مسخره است نه؟ _
به درد شکار می خورم
آفتاب را برمی دارم
از قاب پنجره
تا برایت کاری کرده باشم
تا ثروتمندم بدانی
و به آرزویت برسانم
حالا حسابی عوض شده ام
خوش بختانه
و دست یافتنی ام

حسین فرخی

با درود و سپاس فراوان از همراهیتان دوست مهربانم
با مهر
احمد

قطار دل دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 20:48 http://hobabdel.blogfa.com

جنگ کلمات ما با هم

نبرد بی پایانیست

گاه تو می بری

گاه من !

اما

عشق ما باید یک پیروز داشته باشد .

پس ...

تو اشغال کن

سرزمین ویرانم را !

اینک

زنانگی من در دستهای توست !


((راضیه مفیدی))

نمی‌گویم دوستت می‌دارم
عشق به تو
اعتراف سنگینی‌ست
در روزگار عدم قطعیت
لیلی تو بودن
متهم‌ام می‌کند
به چشم‌های سیاهی که نداشته‌ام
می‌نویسم دوستت می‌دارم و
قایم‌اش می‌کنم
تو به درد زندگی نمی‌خوری
تو را باید نوشت و گذاشت
وسط ِ همان شعرها و قصه‌هایی
که ازشان آمده‌ای

مریم ملک دار

مرسی از حضورتون دوست گرامی
برقرار باشید
با مهر
احمد

سپیده متولی یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 08:43 http://www.sepidehmotevalli.blogfa.com

باید کــه لهجـــه کهنـم را عــوض کنم

این حرف مانده در دهنم را عوض کنم

یک صبـــح تازه را بس‍رایم از آفتاب

شمع قدیم سوختنم را عوض کنم

دارم میـان مقبره ها راه مـی روم

شاید هوای زیستنم را عوض کنم

بردار زخــم های مرا مرهمی بیار

بگذار وصله های تنم را عوض کنم

بگذار شاعرانه بمیرم از این سرود

از من مخواه تا کفنم را عوض کنم

من کـــه هنوز خسته باران دیشبم

فرصت بده که پیرهنم را عوض کن

"علی داوودی"

من به شعرهایم ایمان دارم
چون از زخم هایم می آیند
تو را نیز دوست دارم
زیرا که زخم هایم یادگار توست

رامین اخوان

از لطف و محبت شما سپاسگزارم دوست مهربانم
موفق باشید
با مهر
احمد

دلارام یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 00:35

می مانم در اینجا
اگر تو هم نفسم
در این قفس باشی!

بتول

راز عشق در این است
که حس تملک را از خود دور کنی
در حقیقت هیچکس نمی تواند مال کسی شود
شریک زندگیت را با طناب نیاز ، نبند
گیاه هنگامی رشد می کند
که آزادانه از هوا و نور آفتاب استفاده کند .

جی دونالد والترز

ممنونم از لطف و محبت تون دوست عزیز و مهربانم
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.