خالی

و باز آتش بپا می کنم
به خاطر تمام نبودن ها
و خیره به دوردست
عمیق ترین پک را میزنم
تا دست کم داغی سرخ سیگار را
داشته باشم کنارم
لحظه های خالی ام
فقط پر از دود میشود

سیدعلی صالحی

نظرات 17 + ارسال نظر
کاکتوس جمعه 12 تیر 1394 ساعت 15:25

راستی بابت معرفی کتاب اقای مصطفی زندی ممنون
کتابو تهیه کردم از نمایشگاه کتاب
خیلی فوق العاده بود
مخصوصا اینکه برگه های کتاب کاهی بود
جلدم که معرکه
به هرحال خیلی ممنون

خوشا به حال شما که این کتاب را تهیه کردید
متاسفانه من نتوانستم این کتاب را تهیه کنم
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

قطار دل جمعه 12 تیر 1394 ساعت 12:25 http://hobabdel.com

سلام دوست عزیز. فک نمی کنم مشکلی باشه برای من و دیگر دوستان وبلاگم باز میشه.امیدوارم برای شما هم باز بشه.

شاد و موفق باشید.

سلام دوست گرامی
باور کنید هر کاری که میکنم وبلاگ شما باز نمیشود
متاسف از اینکه نمی توانم وبلاکتون را ببینم
امیدوارم این مشکل با کمک همدیگر حل بشود
موفق باشید
با مهر
احمد

ندا مقصودی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:33

سلام
خییییییییییلی خیلی خوشحالم از حضور شما

سلام خانم مقصودی عزیز
ممنونم از لطف شما دوست گرامی
من نیز از حضور شما خوشحالم
موفق باشید
با مهر
احمد

لیلا پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 15:15

خوشحالم دوباره از حضورتون
وبلاگ شما رو بسیار دوست داشتم...
پاینده باشین

درود بر شما خانم لیلا عزیز
از لطف شما سپاسگزارم دوست عزیز
خوشحالم که اشعار وبلاگم را دوست دارید
موفق باشید
با مهر
احمد

آمنه پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 13:03

مثل همیشه شما رو دوست خواهیم داشت و مشتاقانه منتظرم شعر های زیباتون در وبلاگ جدید هستیم
سلامتی و تندرستی رو براتون از خداوند بزرگ خواستارم.

سلام خانم آمنه عزیز
از لطف و محبت شما سپاسگزارم دوست گرامی
امیدوارم در اینده نیز اشعار انتخابی مرا دوست داشته باشید
مانا باشید
با مهر
احمد

دخترباران پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 10:42 http://baz-baranbataraneh.persianblog.ir/

سلام
خوشحالم که دوباره هستین...

سلام دختر باران
ممنونم از شما دوست گرامی
من نیز از داشتن دوستان خوبی همچون شما خوشحالم
با مهر
احمد

سپیده متولی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 09:01 http://www.sepidehmotevalli.blogfa.com

سلام جناب زیادلو امیدوارم خوب باشید. عذر تاخیر مرا بپذیرید این روزها کمی بی حوصله هستم. انتخاب ها همچون گذشته دلنشین بودند.

سلام خانم متولی عزیز
به لطف دعی خیر دوستان خوب هستم
خواهش میکنم دوست عزیز
خوشحالم انتخاب های مرا همانند قبل دوست داشتید
موفق باشید
با مهر
احمد

سپیده متولی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 08:54 http://www.sepidehmotevalli.blogfa.com

حســود نیســتم امــا کســـی بغیر خودمــ/ غلط کـند که بخواهـــد رقیــب من باشــد/ به هرکســی که شبیه تونیســت بدبیـــنم/ اجــازه هست که عشقت نصیب من باشد؟/ امید صباغ نو

مستی به شکستن سبویی بند است
هستی به بریدن گلویی بند است

گیسو مفشان ، توبه ی ما را مشکن
چون توبه ی عاشقان به مویی بند است

سعید بیابانکی

با درود و سپاس فراوان از همراهی تون دوست گرامی
با مهر
احمد

کاکتوس پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 08:19 http://cactaceae.blogsky.com/

سلام
خیلی خوشحالم وبلاگ جدید ساختید
دلم برای اشعار زیبایی که انتخاب میکنید تنگ شده بود
این بلوگفا خیلی از نوشته و خاطره ها و دوستانمونو ازمون گرفت
همیشه شاد و سالم باشید

سلام دوست گرامی
الان متوجه شدم که شما هم به بلاگ اسکای نقل مکان کردید امیدوارم که شما از امکانات اینجا راضی باشید
همانطور که خودتون میدونید بلاگفا بیشتر پست های وبلاگها را از بین برد وبلاگ من نیز از این ام مستثنی نبود بخاطر همین عطای بلاگفا را به لقایش بخشیدم و فعلا در این سایت مشغول میباشم خوشحالم که شما همچنان پیگیر اشعار وبلاگم میباشید
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

... چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 22:04

چقدر خوبه که برگشتین
خوشحالم

ممنونم از لطف شما دوست گرامی
با مهر
احمد

فرزانه چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 20:08 http://ruybenmayo.blogfa.com

افسوس که بیفایده فرسوده شدیم،
وَز داسِ سپهرِ سرنگون سوده شدیم؛
دردا و ندامتا که تا چشم زدیم،
نابوده به کامِ خویش، نابوده شدیم!

خیام....

سلام احمدجان. زیبا مثل همیشه.
شاد باشی[گل]

من همان شبان عاشقم
سینه چاک و ساکت و غریب
بی تکلف و رها
در خراب دشتهای دور

درپی تو می دوم
ساده و صبور
یک سبد ستاره چیده ام برای تو
یک سبد ستاره
کوزه ای پر آب
دسته ای گل از نگاه آفتاب
یک عبا برای شانه های مهربان تو

در شبان سرد
چارقی برای گام های مهربان تو
در هجوم درد

سلمان هراتی

ممنونم از مهرت فرزانه عزیز
خوشحالم که شعر را دوست داشتی
با مهر
احمد

سه نقطه های دلم ... چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 19:13 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/

درود وسلام خدمت شما جناب زیادلو گرامی
بسیار بسیار خرسندم که دوباره این فرصت رودارم که وبلاگ بسیار زیبای شما رو با سلیقه و انتخاب های نابتون بخونم
آرزوی سعادت سلامتی و موفقیت روز افزون برای شما دوست گرامی رادارم
.........................................

مثل آدمی شده‌ام که آتش گرفته،
اگر بایستد،
می‌سوزد،
اگر بدود،
بیشتر می‌سوزد
علیرضا روشن

پروانۀ دلم که از دور فاصله ها
سراسیمه می رسد
و بر سینۀ آرامش تو قرار می گیرد
مرغ عشق من
که پرواز عاشقانه اش را
در عطر تو لانه می کند
و نسیم احساسی
که تو را آه می کشد

گل سرخ کوچک من
چه ساده می توان
برایت مرد

پرویز صادقی

سلام دوست گرامی
خیلی خوشحالم که شما دوست ارجمندم را دوباره اینجا ملاقات میکنم شما همواره با کامنت های زیبایتان مرا شرمنده خودتان می کردید از اینکه همچنان پیگیر اشعار وبلاگم هستید بسیار خرسند می باشم
امیدوارم همواره شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

بتول چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 15:25

مرا دوست بدار اندکی ولی طولانی
مرا کم دوست داشته باش
اما همیشه دوست داشته باش
این وزن آواز من است
عشقی که گرم و شدید است
زود میسوزد و خاموش میشود
مرا کم دوست داشته باش
اما همیشه دوست داشته باش
این وزن آواز من است ا
اگر مرا بسیار دوست یداری
شاید این حس تو صادقانه نباشد.
کمتر دوستم بدار تا ناگهان عشقت به پایان نرسد
من به کم هم قانعم
اگر عشق تو اندک و کم اما صادقانه باشد من راضی ام.
دوستی پایدار و همیشگی از هر چیزی بالاتر است
کریستوفر مارلو

اسم وبلاگتون زیباست

آدم ها می آیند
می روند
و این تویی که هنوز در ذهنم مانده ای
آدم ها دهان مرا از خنده پر می کنند
آدم ها چشم های مرا از گریه پر می کنند
و این تویی که هنوز در قلبم جای خالی ات پر نمی شود
هنوز دوستت دارم و
باور این جمله به اندازه ی وقتی که مشت زندگی را بازکنی و
بفهمی پوچ بوده است ، سخت است
باورش سخت است که هنوز دوستت دارم

منیره حسینی

سلام خانم بتول عزیز
ممنونم از لطف شما دوست عزیز
خوشحالم که از اسم وبلاگم خوشتون اومده
موفق باشید
با مهر
احمد

مهدخت چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 15:07

درود ها بر احمد زیبا سلیقه ی ما...
خوبین؟
چه زیبا بود این شعر
سپاس

سلام خانم مهدخت عزیز
به لطف دعای خیر دوستان خوب هستم
از اینکه انتخاب های مرا دوست دارید خوشحال هستم
موفق باشید
با مهر
احمد

بانو چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 13:05 http://http//banoyedey22.blogfa.com

سلام و وقت بخیر احمد آقا
سرای نو مبارک
ضمن سپاس از شما باید بگم همیشه خوندن وبلاگ شما رو دوست دارم اشعار زیبا و بدیع و دلنشینی رو انتخاب می کنید درود بر شما ...
همواره موفق و موید باشید

سلام بانوی عزیز
ممنونم از شما دوست گرامی
من خدا را شکر میکنم که دوستان خوبی همچون شما دارم که پیگیر اشعار وبلاگم هستید و انتخاب های مرا می پسندید
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

تندیس قبلب"آهید" چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 12:52 http://ketablog.roomfa.com/

من شما رو لینک میکنم لطفا شما هم .البته در صورت تمایل

سلام دوست گرامی
از اینکه مرا لینک کردید سپاسگزار شما هستم
موفق باشید
با مهر
احمد

سیروان چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 12:19

با سلام
مدتی فعال نبودید جناب زیادلو همش به وبلاگتون سر میزدم دلمون تنگ شده بود.

در این شب های بی سامان
که سوزی تلخ و ویرانگر
نشسته بر تنِ مفلوک و بی جانم
به گرمایِ تو دلگرمم.
به آغوشت که جولانگاه احساس طربناکم شده
بی حد و اندازه بدهکارم.
به چشمانت که مستی و نجابت را به من آموخت
محتاجم.
مگیر از من خودت را عشق
مرنجانم به ترکِ نابهنگامت
که بندِ آخرِ شعرم
برای مثنوی های تو حیران است.

اما من تنها
گاهی چنان آغشته از روز می شوم
که تک و تنها
در میان کشتزاران می دوم
و در آستانه ی زمستان
سخن از گرما می گویم
من چندان هم
برای نشستن در کنار گلهای بنفشه
بیگانه و پیر نیستم

احمدرضا احمدی

سلام دوست گرامی
خوشحالم که شما را اینجا می بینم همانطور که شاید مطلع باشید بخاطر از بین رفتن هارد دیسک های مرکزی سایت بلاگفا تمام وبلاگهای که در این سایت فعالیت داشتند از جمله وبلاگ من از دسترس خارج شده بود و فعالیت در وبلاگها عملا غیر ممکن بود غیبت من نیز بخاطر این موضوع بود در هر حال خوشحالم که شما را در وبلاگ جدیدم می بینم
موفق و پیروز باشید
با مهر
احمد:

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.