بی تو می میرم


حالا که رفته ای
ساعتها به این می‌اندیشم
که چرا زنده ام هنوز ؟
مگر نگفته بودم که بی تو می‌میرم ؟
خدا یادش رفته است مرا بکشد
یا تو قرار است برگردی ؟

کامران فریدی

نظرات 2 + ارسال نظر
بتول یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 19:46

دنبال من می گردی و حاصل ندارد
این موج عاشق کار با ساحل ندارد
باید ببندم کوله بار رفتنم را
مرغ مهاجر هیچ جا منزل ندارد
من خام بودم، داغ دوری پخته ام کرد
عمری که پایت سوختم قابل ندارد
من عاشقی کردم تو اما سرد گفتی:
"از برف اگر آدم بسازی دل ندارد ..."
باشد، ولم کن با خودم تنها بمانم
دیوانه با دیوانه ها مشکل ندارد
شاید به سرگردانی ام دنیا بخندد
موجی که عاشق می شود ساحل ندارد...

بتول یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 19:46

همیشه همه جا دنبال تو می گردم ...
اگر باور نداری‘
از سایه ام بپرس‘
او شاهد است.

عاشق چیزهای قدیمی ام
صدای بارانِ پشت پنجره
و ترانۀ مهتاب
که ماه می خواند
و یک تو
برای بوسه های طولانی

پرویز صادقی

با درود و سپاس دوست گرامی
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.