بگو خیلی دوستم دارد

محبوبم اگر روزی درباره‌ی من از تو سوال کردند
خیلی فکر نکن
و با غرور تمام به آنها بگو
دوستم دارد ، خیلی دوستم دارد

عزیزکم اگر روزی تو را سرزنش کردند
که چطور موهای مثل  حریرت را کوتاه کردی
به آنها بگو : مویم را کوتاه کردم
چون کسی که دوستش دارم آن را کوتاه دوست دارد

به آنها بگو : برایم همین بس
که او خیلی دوستم دارد

نزار قبانی
مترجم : اسماء خواجه زاده

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 15:18

امیدوارم همیشه شاد باشید و آروم ، باعث افتخاره

از مهر و محبت شما سپاسگزارم خانم فاطمه عزیز
زنده باشید
با مهر
احمد

فاطمه سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 21:57

سلام آقای زیادلو خوشحالم پستتون رو میبینم بسیار زیباست مثل همیشه ، جاتون تو اینستاگرام خالیه به پست های هر روز صبح عادت کرده بودم

سلام خانم فاطمه عزیز
خیلی خوشحالم که شما را اینجا ملاقات کردم شما همیشه به من لطف داشتید متاسفانه اینستاگرام دیگه برایم جذابیتی نداشت ولی اینجا ارامش دارم و هر هفته وبلاگم را به روز میکنم خوشحال میشوم باز هم شما را اینجا ببینم
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

بانو پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 14:42 http://banoyedey22.blogfa.com/

بعضی
روزها هرگز فراموش نمی‌شوند!
مثل روزی ‌که
دوستت داشتم...


#افشین_صالحی



سلام احمد عزیز روز خوش
زیبااااااااااااا
این شعرو خیلی دوست دارم مرررررررررررررسی

یک نفر
تنها یک نفر
از تمام جهان کافی ا‌ست
که ایمان بیاوری
زندگی ارزش زیستن را دارد

مهین رضوانی فرد


سلام بانو گرامی
ممنونم از حضور صمیمانه تون و شعر زیبایی که نوشتید
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.