عشق مبارک

سال نو مبارک
سال نو مبارک
دوست دارم به همدیگر بگوییم عشق مبارک
کلمات چقدر تنگ می شوند وقتی که مثل دیگران می گوییم عشق مبارک

نمی خواهم که عواطف و احساساتم بازگوی آرزوهای دیگران باشد
عشق بسته بندی شده در پاکت های پستی را دوست ندارم
تو را دوست دارم در آغاز سال
همچنان که تو را در پایان سال

عشق بزرگتر از همه زمان ها همچنان که وسیع تر از همه مکان هاست
برای همین است که دوست دارم به همدیگر بگوییم عشق مبارک

عشق ، نظم رایج در کلمات و جملات را بر هم می زند
عشق ، اصول و قانون سرش نمی شود
بر نظام ها و ریشه ها می شورد
و می کوشد که همه چیز را در فرهنگ های عشق ورزی تغییر دهد

سعاد الصباح شاعر کویتی
مترجم : وحید امیری

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد شیرین زاده یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 15:53 http://m-bibak.blogfa.com

از حضور صمیمانه شما سپاسگزارم محمد عزیز
در ضمن فرا رسیدن بهار و نوروز را به شما تبریک می گویم
مانا باشید
با مهر
احمد

روی بنمای شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 12:52

ای عشق
به شوق تو گذر می کنم از خویش
تو قاف قرار من و من عین عبورم

سلام و درود بر دوست دیرین جناب آقای زیادلو. امیدوارم در روزهای پایانی سال خوب و سلامت باشید و با عشق و امیدواری به استقبال نوروز بروید.
پست جدید بسیار زیباست. از حضور سبز شما سپاسگزارم احمد عزیز

هر روز منتظرم
کسی چه می‌داند
شاید بهار بخواهد زودتر برسد
نه با شکوفه و گل
نه با سبزه و باران

هر روز منتظرم
وقتی تو بیایی
بهار هم از راه می‌رسد

سیدعلی صالحی


سلام خانم فرزانه عزیز
ممنونم همراهی همیشگی شما و مهر ومحبتی که به من داشتید من نیز فرا رسیدن بهار و آغاز سال نو را به شما تبریک می گویم و برای شما و عزیزانتان بهترین ها را آرزو می کنم
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

قطار دل چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 15:10 http://hobabdel.blogfa.com

لب های هر دو مان

شبیه به ماهی ست



بیا تُنگ صورتمان را یکی کنیم

با هم که باشند ، دور هم می گردند

سرشان به شیشه ی تنهایی نمی خورد


و نمی فهمند آدم ها ،

برای چه دلتنگی آن ها را جشن می گیرند



من آینه هم می آورم

این طوری می شوند چهار ماهی ، چهار عاشق

که بوسه هاشان را به هم نشان می دهند

تا حال تمام سفره عید باشد





رسول ادهمی


دلم تنگ شده بود برای اینجا پیشاپیش سال نو شما هم مبارک :)

دوست دارم
سه شنبه‌ی آخر اسفند
از زیر کُرسی ِ تنهایی‌ام
نبودنت را بکِشم بیرون
بی‌اندازم کفِ اتاق
شعر بپاشم روش
کبریت بزنم
و از آتشِ یک سال انتظار
بپرَم
بهار بی‌حضورِ تو
کابوس این خوابِ زمستانی است
دوست دارم
شکوفه، بهانه‌ی تو باشد
تو پیراهنِ تمام فصل‌ها که در راهند

سید محمد مرکبیان


سلام دوست عزیز
حوشحالم که بعد از مدتها شما را اینجا می بینم
ممنونم از حضورتون
من نیز پیشاپیش فرا رسیدن بهار و اغاز سال نو را به شما تبریک می گویم
مانا باشید
با مهر
احمد

نیلوفر دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 15:11

درود احمدآقای عزیز چقدر زیبا لذت بردم ممنونم
امید که حال و هوای دلتون بهاری باشه

سلام خانم نیلوفر عزیز
ممنونم از همراهی صمیمانه تون و خدا را شکر میکنم که این شعر را دوست داشتید
من نیز پیشاپیش فرا رسیدن فصل بهار و آغاز سال نو را به شما تبریک می گویم
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.