جدایی دیگر

من به یک جدایی دیگر
هیچ احتیاجی نداشتم
دوباره برای چه آمدی ؟

قهرمان تازه اؤغلو
ترجمه : سیناعباسی هولاسو

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 23:30 http://www.zahra1374.blogfa.com

چقدر دلم تنگ اینجا بود

سلام دوست گرامی
خیلی خوشحال شدم که دوباره شما را اینجا می بینم
شما همیشه به وبلاگ من لطف داشتید
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

نیلوفر شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 13:46

درود احمد آقای عزیز و گرانقدر
همچون همیشه حسن انتخاب شما ستودنی ست ممنونم
امیدوارم همواره سلامت و دلشاد باشید

سلام خانم نیلوفر عزیز
ممنونم از شما که همچنان مخاطب وبلاگم هستیدو خوشحالم که انتخاب هایم را دوست داشتید
من نیز برای شما بهترین ها آرزو میکنم
مانا باشید
با مهر
احمد

دلارام جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 01:56

سلام ودرود بر جناب زیادلوی بزرگوار ..
مثل همیشه انتخابهایی ناب.خوش عطر ...
لذت میبرم از بودن در اینجا....

سلم خانم دلارام عزیز
ممنونم از همراهی صمیمانه تون و خدا را شکر میکنم شعرهای انتخابی را دوست داشتید
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

روی بنمای یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 18:24

سلام و درود بر احمد عزیز. امیدوارم احوالتون خوب باشه.
انتخابهاتون عالی هستند. درود بر شما دوست بزرگوارم

سلام خانم فرزانه عزیز
ممنونم از حضور صمیمانه شما و خوشحالم که انتخاب های مرا دوست داشتید
من نیز امیدوارم شما نیز در کنار عزیزانتان شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.