در رویاهای من

در رویاهای من
هیچ عشق دیگری
نمیخوابد
تو خواهی رفت
ما با هم خواهیم رفت
بر فراز آب هایی از جنس زمان
دیگر هیچکس
در کنار من
به درون سایه ها
سفر نخواهد کرد
تتها تو
همیشه سبزی
همیشه خورشید
همیشه ماه

پابلو نرودا
ترجمه : سارا عبدی

نظرات 10 + ارسال نظر
هادی شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 17:15

کولی دل من قصد سفر نداری؟
شاید در شهری دیگری
دیداری در پیش باشد
و او با شاخه گلی در دست،
به استقبالت بیاید.
شاید در شهر دیگری
یک دل مهربانی
عاشقانه برایت در تپش بود
شاید عشق لبخند زد
و آواز و پایکوبی شروع شد.
کولی دل من...
قصد سفر نداری؟


علی اسکندرپور - کتاب سمفونی پاییز

درخت آخرین حرفهایش را با باد زد
ما در سکوت قدم زدیم
هر دو می دانستیم
سرنوشت انگشتانمان به هم گره خورده است
هر دو می دانستیم این عشق
زودتر از پاییز
ما را از پای درخواهد آورد

مژگان عباسلو


ممنونم از حضور شما دوست گرامی من با اجازه شما از بعضی از شعرهایتان در وبلاگم و دیگر شبکه های اجتماعی استفاده میکنم شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

دلارام پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 18:05

سلام جناب زیادلو
چند روزه اینجا سر میزنم ونمیبینم جواب کامنتی را داده باشید ..
ان شا الله هر جا هستید سالم باشید ونبودتون به علت گرفتاری کاری باشه

سلام خانم دلارام عزیز
ممنونم از اینکه به اینجا سر میزنید و خوشحالم که دوستی همانند شما دارم که غیبت من به چشم شون میاد متاسفانه کمی درگیر بودم خدا را شک حل شد و الان در خدمت شما بزرگواران هستم امیدوارم شما همواره در کنار خانواده محتر م تان شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

محمد شیرین زاده چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 05:26 http://m-bibak.blogfa.com

درود احمد عزیزم من یه وب نویسم و خودت هم شاید همین حسو داشته باشی توی وب بیشتر آرامش هس تا توی شبکه های مجازی امشب به یاد قدیم که فقط وب ها بودن نشستم و چند صفحه از وب خوبتو خوندم و لذت بردم.

سلام اقا محمد عزیز
من خوشحالم که شما هم در کار وب نویسی و همچنین داشتن کانال تون موفق هستید به نظر من نیز وبلاگ خیلی بیشتر از کانال ارزشمند میباشد چون ارتباط دو طرفه است و دوستان براحتی می توانند با شما در ارتباط باشند امیدوارم همواره در کارهایتان موفق باشید
مانا باشید
با مهر
احمد

دلارام سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 18:11

از این عصر خسته ام
برگردیم
به هزاره های دور
من با پوست خرسی
که زمستان هایمان را خوابیده
برای تو بالاپوشی بدوزم
و تو
با شاخ گوزن پیری
که شکار کرده ای
عکسم را
روی دیواره ی غارمان بکش!
مرا به هزاره هایی ببر
که غروب ها
با شکاری تازه به خانه می آمدی
و قلب من
تنها آتشی بود که کشف کرده بودی!

رویا شاه حسین زاده

سال ها گذشت
ما به هم نرسیدیم
جای تو اما زنی همراه من است
به تو شباهتی ندارد
از تو بهتر نیست
حتی از تو زیباتر نیست
تنها بخاطر لجاجتم کار به اینجا رسید
اما وقتی موهایش را باز میکند
بی اختیار
مثل همیشه تو را صدا میرنم
و او می خندد
با اشتیاق می پرسد
رابطه ی بین موهایش و دخترمان چیست ؟
و من هر بار میمیرم

پیمان شمس

مهسا دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 17:49 http://www.mahsamh.blogfa.com

سلام اگه با تبادل لینک موافقید پیام بدید

سلام دوست عزیز
متاسفانه این وبلاگ تبادل لینک ندارد از این بابت متاسفم
مانا باشید
با مهر
احمد

محمد شیرین زاده دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 06:38 http://m-bibak.blogfa.com

به تو فکر می کنم
و کوچه هایی که
با هم قدم نزده ایم
دست سرنوشت را گرفتی
سوت زنان
دور شدی!
نمی دانستی
باران که می بارد
من و کوچه ها ی شهر
چقدر تو را کم داریم ...

محمد شیرین زاده

غلامرضا نصراللهی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 14:28 http://www.ghn92.blogfa.com/

با سلام و احترام
دعوتید به خوانش و نقد شعرهای من در وبلاگ ترنم آغاز

با سلام
ممنونم که به وبلاگم سرزدید
ازدعوت تون سپاسگزارم
من در حدی نیستم که بخواهم در باره شعرهای شما نظر بدهم
موفق باشید
با مهر
احمد

عاطی شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 17:05 http://khianat16.blogfa.com

سلام داش وب قشنگی داری به منم سربزن..نظریادت نره

سلام عاطی عزیز
ممنونم که به اینجا سر زدید
مانا باشید
با مهر
احمد

محمد شیرین زاده شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 15:40 http://m-bibak.blogfa.com

مرسی دوست عزیز و مهربانم
با مهر
احمد

محمد شیرین زاده شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 04:25 http://m-bibak.blogfa.com

خیلی ناب و دوسداشتنی ممنونم

خوشحالم که دوست داشتید اقا محمد عزیز
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.