فرق داشتن

من به خاطر خنده هایش مُردم
او به مُردنم خندید
خُب
فرق داشتیم

ازدمیر آصف
مترجم : سیامک تقی‌زاده

نظرات 2 + ارسال نظر
دلارام دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 13:15

مردى که دهان دارد
اما حرف نمى زند
لب دارد
اما نمى بوسد
مردى که با بینى اش
هیچ چیزى را نمى بوید
با گوش هایش
چیزى را نمى شنود
مردى با چشمانِ غمگین و بازوانِ بلند
که نمى داند چگونه به آغوش بکشد
مترسکى است
که گنجشک هاى من را فریب داده
غافل از همان یک گنجشک که در دلش لانه کرد...

مرام_المصری

چون دری بر پاشنه ی فراموشی بود
زنی که عاشقش بودم
چرخید و از دیدگانم ناپدید گشت
ملوس
چون غزالی از پیچ و آهن و مهره
در آغوش من آرام می گرفت
و من در سکوت فلزی خواب هایش
درد می کشیدم

ریچارد براتیگان

فرزانه یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 03:24

خییلی زیبا و غمگین
ممنون اقا احمد بزرگوار
خداقوت

سلام خانم فرزانه عزیز
ممنونم که هرازگاهی یادی از من می کنید و به اینجا سر میزنید
خوشحالم که این شعر را پسندیدی
مانا باشی
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.