عشق من خوش آمدی

خداحافظ ای نگاه ها
ای تلالو پرتقال ها
و سلام ای تاریکی
با توام ای دوست شبانگاهی من
عشق من خوش آمدی

نمی دانم
نمی دانم چه کسی زندگی می کند
چه کسی می میرد
چه کسی در خواب است و کدامین کس بیدار
تنها می دانم که قلب توست
تنها قلب توست که تمام ظرافت های سپیده ام را
در سینه ام تعمیم می دهد

پابلو نرودا

نظرات 13 + ارسال نظر
شبنمکده یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 09:40 http://www.mhabaei.blogfa.com

درود

ممنونم از لطف شما دوست گرامی
موفق باشید
با مهر
احمد

قطار دل شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 20:08 http://hobabdel.blogfa.com/

شبیه پرنده یی سرگردان
به امید سرپناهی کوچک
به پنجره یی باز فکر می کنم
تا شاید
تن خستگی های ام را
کنار لبخندهای تو
جای بگذارم،
منتظرم
تا تو پرده را کنار بزنی
و من
به هوای مشتی دانه
بر شانه ات بنشینم...!

احمد_صوفی

فکر تو عایق سرمای من است
فکر کردم به صمیمیت تو،گرم شدم
خنده کن، خنده!
که با خنده ی تو
آفتاب از ته دل می خندد
شرم در چهره من داشت شقایق می کاشت
سفره انداخته بودیم و کنارش باهم
دوستی می خوردیم
حرف تو سنگ بزرگی جلوی پای زمستان انداخت
باز هم حرف بزن

عمران صلاحی


ممنونم از حضور صمیمانه تون دوست عزیز
با مهر
احمد

آزاده شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 15:37

درود . طبق روال همیشگی عالی عالی عالی ...
همیشه از خوندن پستای زیباتون لذت میبرم. امیدوارم همیشه لبتون خندون و دلتون شاد و بساط شعر وبلاگ به راه باشه.
یه خواهش؛ لینک کانال تلگرامتون رو بذارین من نتونستم پیداش کنم دوباره.

سلام خانم آزاده عزیز
خیلی خوشحالم که همچنان پیگیر اشعار وبلاگم هستید و از خواندنشون لذت میبرید
در باره کانال تلگرام اگرشما به قسمت روزانه ها وبلاگ مراجعه کنید سومین گزینه اون بخش کانال تلگرام میباشد که با کلیک کردن بروی اون میتوانید وارد کانال بشوید در هر حال من باز دوباره ادرس کانال را در پایان برایتان می نویسم امیدوارم همواره شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

https://telegram.me/negahivayadi

فتانه چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 14:26

نه !
گلایه نمی کنم
کار از این حرفها گذشته است
این شهر
طعم قدمهایت را نخواهد چشید !
تو که سهل است
حتی باران
تهران را فراموش کرده است!
#دکترشهاب_گودرزی

وقتی بیایی
من خنده‌ی شعرهایم را
در گوشِ تمام ابرها
بادها
قاصدک‌ها
می‌خوانم
و تقدیمت می‌کنم
تمام جزیره‌ی خیالی‌ام را

نذر می‌کنم
برای تو
همیشه یک شاعر باشم.

شیوا فرازمند


مرسی از همراهی صمیمانه تون و شعر زیبایی که نوشتید خانم فتانه عزیز
مانا باشید
با مهر
احمد

سه نقطه های دلم ... چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 12:23 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/

سلام و درود خدمت دوست عزیز و گرامی ام
منون برای انتخاب های خوب و نابتون
مطالب عالی بودند
ممنون
برقرار و شاد باشید
.........................................................................
بگو بدانم
پیش ازمن آیا
زنی را دوست داشته ای؟
زنی که در معرض عشق، خِردش را گم کند؟
بگو
بگو که زن وقتی که عاشق جنگل یاس میشود
چه برسرش خواهد آمد؟
بگو بدانم
شباهت فریادگون
میان سایه و اصل چگونه است؟
میان چشم و سرمه چگونه است؟
زن برای عشقش بدل به چه خواهد شد؟
نسخه ای برابر اصل؟
چیزی بمن بگو
که هیچ زنی جزمن نشنیده باشد

سعاد الصباح

برف پاکن ها
دست تکان می دهند.
بر سه شنبه برف می بارد.
دست تکان می دهیم:
خداحافظ

برف پاکن ها
از روی تو
برف سه شنبه را
می روبند
من دست تکان می دهم
نقش تو را پاک می کنم:
خداحافظ.

بر جاده ی خالی برف می بارد
و برف پاک کنی
دیوانه وار
به این سو و آن سوی جدار گلو
می کوبد.

در گلویم بر نام تو برف می بارد.


نازنین نظام شهیدی


سلام دوست گرامی
ممنونم از شما که وقت گذاشتید و شعرهای هفتگی وبلاگ را حواندید و کامنت های زیبای نوشتید امیدوارم همواره شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

●♥ محمد شیرین زاده ♥● چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 05:03 http://m-bibak.blogfa.com

درود احمد آقا عزیز این لینک کانال شعر باران خورده در تلگرام هست ممنون میشم ب دوستان معرفی کنید سپاس

لینک کانال شعر باران خورده در تلگرام ...

http://telegram.me/sherebarankhorde

سلام دوست گرامی
حتمن به دوستانم معرفی خواهم کرد
موفق باشید
با مهر
احمد

●♥ محمد شیرین زاده ♥● چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 05:02 http://m-bibak.blogfa.com

ناله را،

هر چند می‌خواهم که پنهان بَرکِشم،

سینه می‌گوید که من،

تنگ آمده‌ ام

فریاد کن...!


((امیر خسرو دهلوی))

وقتی که با تو به رقص برمی خیزم
پاهایم سنبله های گندم می شوند
و گیسوانم
طولانی ترین رودخانه ی جهان

سعاد الصباح


با درود و سپاس فراوان از حضورتان دوست عزیز
مانا باشی
با مهر
احمد

neda سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 21:14 http://61asemani.blogf.com

دنیا
جای خوبی
برای شاعر شدن نیست
این بار که برگردم
درخت می‌شوم

گفته بودم
فراموشی زمان می خواهد
اشتباه بود
فراموشی زمان نمی خواهد
فراموشی دل می خواست
که آن هم پیش تو ماند

اُزدمیر آصف


ممنونم از همراهیتان خانم ندا عزیز
با مهر
احمد

دلارام سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 14:51

برایت نوشته بودم
دیر آمدی
رنگ تمام واژه هایم را
آفتابِ داغ تنهایی بُرد ...

حالا من مانده ام
میان این واژه های سرد
و تو
خورشیدی که نیامدی ...

حسام الدین شیخی

منم که دوستت دارم
نه مردی که دستش را به نرده‌ها گرفته
نه باران پشت پنجره
منم که دوستت دارم
و غم
بشکه‌های سنگینی را
در دلم جابه‌جا می‌کند

غلامرضا بروسان

فرزانه دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 18:28

در من ریشه کرده ای
اسمت که می آید
گونه هایم
گل می اندازند
خنده هایم
شکوفه می دهند.

"محسن حسینخانی"

میان خاطرات بى شمارمان
اى آشنا
به بودنت ادامه بده
از اولین آغوش
هزار شب هم که بگذرد
باز ستاره بى قرار و
مهتاب بى قرار و
این دل بى قرار است

نیکى فیروزکوهى


ممنونم از همراهیت فرزانه عزیز
مانا باشی
با مهر
احمد

مهرنگار دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 11:50

من خیال میکنم تو را ندیده ام
تو هم خیال کن مرا نداشتی...
این خیال را دقیقه ای فقط به خاطرت گذر بده.
نه
بیا از خیال بگذریم...
درخیال هم
تصور نبودنت
مرا عذاب می دهد.

شبنم_نادری (باران)


تقدیم به اقای زیادلوی عزیز

اسفند که عاشق شوی
سال را با بوسه تحویل می کنی
حتی اگر
سال نو،
نیمه شب از راه برسد

شاید تلفنت
عاشقانه تر از همیشه زنگ بزند
کسی با یک سلام
قبل از سپیدهء سال بعد
دیوانه ات کند
اسفند که عاشق شوی
تمام دروغ ها را باور می کنی
و دلت غنج می زند.

می دانم که در روزهای آخر سال
دسته کلیدت را گم می کنی
گوشی ات را جا می گذاری
و احساس می کنی که کسی
با لحن عاشقانه من
صدایت می زند.

تو عاشقم بودی
در اسفندی که هرگز
از تقویمت پاک نمی شود.

نیلوفر لاری پور


دستت درد نکنه عزیزجان
شعر بسیار زیبایی بود از خوندنش لذت بردم
مانا باشی
با مهر
احمد

●♥ محمد شیرین زاده ♥● دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 03:46 http://m-bibak.blogfa.com

من اعتراض دارم

و تا وقتی

"روز جهانی خنده های تو" را

به تقویم اضافه نکنند

من امسال را تحویل نمی دهم

عید باید روز خنده های تو باشد

و آن روز به خانه ام بیایی

و آغوشت را به من عیدی دهی

و چنان سخت در آغوشم گیری

و هوای خنده هایت برَم دارد

که جدایی در تقویم جهان بمیرد.



((حسنا میرصنم))

بیدار می شوی
به خودت صبح بخیر می گویی
برای خودت چای می ریزی
تکیه می دهی به خودت
و فکر می کنی؛

دلت برای چه کسی باید تنگ می شده است؟
و فکر می کنی
چرا هیچ کس
آنقدر ها که باید خوب نبود
که بی او
این صبح
از گلویت پایین نرود؟

رویا شاه حسین زاده


ممنونم از لطف و محبت شما آقای محمد عزیز
مانا باشی
با مهر
احمد

هانی یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 11:50 http://hanihastam.persianblog.ir

عااااااااااالی بودن شعرای شنبه. واقعن جای تقدیر و ستایش داره اینکه شما لذت خوندن این شعرهای فوق العاده رو با ما تقسیم می کنید. برقرار باشید گرامی

سلام دوست عزیز
خوشحالم که شعرهای این هفته را پسندید هانی عزیز
من نیز از اینکه شما مرا همراهی میکنید و به وبلاگم سر میزنید ممنونم
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.