مرا به تاریخ خودم ببر

مرا به تاریخ خودم ببر
تاریخی که درآن رقاصه ای زیبا می رقصند
تاریخی که بو سه های ناب دارد
برهنگی های پاک
آواز های زیبا پشت رودخانه های خروشان
مرا به تاریخ خودت ببر
به تاریخی که زنان درجهان حکومت کنند
ومردان ملتی سر به زیر باشند
ومردان فقط عاشق شوند
مرا به تاریخ خودم ببر

محموددرویش
مترجم : بابک شاکر

نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذر یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 13:11 http://kokabesabz.blogfa.com/

سلام
با احترام
فکر می کنم سطر ششم به صورت "مرا به تاریخ خودت نبر" صحیح باشد.
راستی امکان دارد زحمت بکشید و در کنار ترجمه اشعار خارجی، این اشعار را به زبان اصلی هم بگذارید؟

سلام رهگذر عزیز
من این ترجمه را از صحفه شخصی آقای شاکر و با اجازه ایشان کپی کردم و شعر همینگونه که اینجا است در صحفه شخصی ایشان موجود است در ضمن من دسترسی به اصل شعر با زبان عربی را ندارم
موفق باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.