عاشق که می شوی


عاشق که می‌شوی
قشنگ می‌شوی
قشگ مثل روزهایِ آفتابی
روزهایی که آفتاب می‌آید و هوا برایِ دیدن
داغ می‌شود

قشنگ مثل وقتی که‌می‌گویی
گرمم است
بیا بریم طرفِ جایی
کنار چشمه‌ای ، لب دریایی

قشنگ مثل رفتن‌های زیر یک درخت
دراز به دراز شدن و
روبه آسمان
به‌هم نگاه کردن

قشنگ نه مثل وقتی که تو را در ابری سوار ‌ببینم و
بگویم
هوی کجا ؟
بخدا من تو را قشنگ دوست دارم

قشنگ مثل وقتی که باد بگیرد و
ابر برگردد
باران شود
و من چترِ تو باشم

عاشق که می‌شوی
تو
خیلی قشنگ می‌شوی

افشین صالحی

نظرات 7 + ارسال نظر
دلارام سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 16:18 http://banooyebeheshteman2.blogfa.com

سلام جناب زیادلو

نبودنتان جای نگرانی دارد

بهبودی وسلامتتان ارزوی من است

دلارام پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 01:06 http://banooyebeheshteman2.blogfa.com

قلعه ات را از خانه ی سفید بردار ،
بگذار نزدیک وزیرت !
فیل سیاه را کج کن به سمت راست ،
تمام پیاده هایت را بفرست جلو ...
حالا
ملکه ی زیبای من !
یک قـــــدم که جـــلو بگذاری ،
شاه درمانده ای در محاصره ی کامل توست !
کیشم نکن
وقتـــــــی
این همه مات ِ توام !!


کاظم خوشخو

سپیده متولی چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:21 http://www.sepidehmotevalli.blogfa.com

قول دادم به خودم غصه تراشی نکنم
فکر این را که تو باشی و نباشی نکنم

فکر این را که تو هر روز بیایی سر ظهر
روی گلدان دلم آب بپاشی نکنم!

حوض این خاطره را گرچه پر از گِل شده است
قول دادم به خودم بعد تو کاشی نکنم!

من پر از زخم جگرسوزم و باید بروم
که تو را اینهمه درگیر حواشی نکنم

امشب افسوس نشد بر سر قولم باشم
نشد از فاصله ها غصه تراشی نکنم

گر تفنگی برسانند به من، نامردم
تا سحر مغز خودم را متلاشی نکنم!

"زهرا شعبانی"

گلی چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:01

قلب من و تو
یکی ست
حقیقت من و تو
یکی ست
حس من و تو
یکی ست
و راز ماندگاری عشقمان
همین اعتماد میان من و توست
نه کند و کاو در رازهای یکدیگر

سوزان پالیس

با سپاس از اشعار زیبا و موسیقی دلنشینی که انتخاب کردید.

سه نقطه های دلم ... چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 13:00 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


........................................................
بودنت زیباست
مثل تابیدن آفتاب
بر ساقه‌های تُرد بابونه
بر تن درخت ایستاده‌
بر من
ماه در آغوش تو به خواب می‌رود
خورشید با چشم‌های تو بیدار می‌شود ..
عشق من !
بودنت زیباست
مثل پر شستن قو
مثل چرخیدن پروانه
مثل پرواز بر تلاطم دریا ...

عباس معروفی

دلارام سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 19:40 http://banooyebeheshteman2.blogfa.com

تو لیلی نیستی ؛
من اما ...
مجنون حرف هات می شوم !
دیوانه ی دست هات
مبهوت خنده هات
گل قشنگم !
شیرین نیستی ؛
ولی من ...
صخره های شب را
آنقدر می تراشم
تا خورشیدم طلوع کند
و تـــو
در آغوشم بخندی ...


عباس معروفی

نیلوفر سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 18:28

انتخابتون دلنشین و زیبا همچون همیشه...
موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.