محبوب من باش

محبوب من باش
و چیزی نگو
با من سخن از قانونی بودن عشقم نگو
عشق من به تو قانونی است
خود آن را نوشته ام
و خود اجرایش می کنم
تو تنها باید
بخوابی چون گلی
میان بازوارنم
و بگذاری من فرمان دهم
محبوبم
وظیفه تو این است
عشق من باقی بمانی

نزار قبانی
مترجم : احمد پوری

نظرات 6 + ارسال نظر
تارا کاظمی یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 16:57

سلام جناب زیادلوی گرانقدر و عزیز
سپاس از سلیقه خوبتون در انتخاب اشعار زیبا.
جاتون در اینستا خیلی خالیه. کاش پیجتون فعال بشه دوباره:❤

سلام خانم کاظمی عزیز
روز به خیر
دوست گرامی خیلی خوشحال شدم که شما را اینجا می بینم و خدا را شکر می کنم که انتخاب های مرا دوست داشتید
ممنونم از مهر و محبت تون
امیدوارم همواره در کنار خانواده محترم تان شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

آتوسا دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 07:48

جناب آقای زیادلو!
من اتفاقی دیروز در جست و جو وبلاگ قبلی شما رو پیدت کردم و اکنون هم به وبلاگ جدیدشما امدم.امیدوارم همیشه و با ایثاری که تاکنون داشتید این اشعار رو با دیگران سهیم بشید.مشخص هست که برای گلچین این اشعار بسیار در تلاشید.از صمیم قلب از شما ممنونم

سلام خانم آتوسا عزیز
ممنونم از حضور صمیمانه شما و مهر و محبتی که به من داشتید
خوشحالم که محتوای وبلاگم را دوست داشتید
امیدوارم شما را همچنان اینحا ملاقات کنم
مانا باشید
با مهر
احمد

بهاره شهرابادی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 15:39

درود جناب زیادلو ..چقدر خوب که هنوز در این عرصه فعالید
برایتان سلامتی و شادی آرزومندم

سلام خانم شهرابادی عزیز
خیلی خوشحالم که شما را اینجا می بینم به نظرم وبلاگ یک حال و هوی دیگه ایی دارد هر چند بخاطر کانال های قارچ کونه ایی که به نام شعر در تلگرام تشکیل شده مخاطبین وبلاگم کم شده ولی من اینجا را خیلی دوست دارم و همیشه اون را بروز خواهم کرد امیدوارم که هر جا که هستید شاد و سلامت باشید
با مهر فراوان
احمد

محمد شیرین زاده پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 03:15 http://m-bibak.blogfa.com

انتخاب های این هفته بینظیر بود درود ممنونم ازت

قربونت برممحمد عزیز خوشحالم که دوست داشتید
شاد و سلامت باشی
با مهر
احمد

دلارام سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 19:36

دوست داشتنت
طلوع کرده است
در کافه ی صبح نشسته ام
و درست مثل همیشه
خیالت را سفارش داده ام

رضا باقری

در آیه های من
چشم های زیبای تو
ناپیداست
در آیه های من
پیچ و تاب اندامت ناپیداست

در آیه های من
صدای مهربانت
با پرنده ها به تابستان کوچ کرده
و برف
این برف و این آسمان شگرف
روی خاطره های تو را
سفید می کنند

عباس معروفی

دلارام سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 19:34

سلام جناب زیادلو
باز هم یک انتخاب زیبای دیگر وچقدر اشعار نزار قبانی را دوست دارم..
محبوبم
وظیفه تو این است
عشق من باقی بمانی....

نه برف مرا مى ترساند
و نه سرما
ولى در این حجم سنگین تنهایى ام
براى گرم شدن بهانه اى ندارم
جز این که
دوستت داشته باشم

نزار‌قبانی


سلام خانم دلارام عزیز
خوشحالم که شعر نزار قبانی را دوست داشتید و از اینکه طبق معمول مرا همراهی کردید از شما سپاسگزارم امیدوارم همواره شاد و سلامت با شید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.