عطش دوست داشتن

تو را به‌سانِ قطره‌ی آبی نمی‌خواهم
که عطشم را سیراب کنی
تو را به‌سان رودی از نمک می‌خواهم
که هرگاه از تو سیراب شوم
عطشم دوباره آغاز شود

‌فاروق جویده شاعر مصری
مترجم : سیدمهدی حسینی‌نژاد

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 23:16

سلام

چند سالی است که خواننده پروپاقرص اشعار انتخابی شما هستم. دمتون گرم، خسته نباشید

این شعر رو برای دوست فرهیخته ای فوروارد کردم ، معتقد بودند نام شاعر "فاروق جویده" صحیح است. ممنون میشم اگر نظر ایشون درست هست، اصلاح بفرمایید. با تشکر

با سلام
حق با شماست
اشتباه تایپی بود
چون خودم هم می دونستم فاروق جویده هستند
ممنونم از تذکرتون
زنده باشید
با مهر
احمد

Manizheh پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 ساعت 21:01

سلام و عرض ادب

بسیار عالی

موفقیت و سلامتی روزافزون همیشگی شما را از خداوند منان خواستارم.

سلام دوست گرامی
ممنونم از حضور صمیمانه تون و خوشحالم که این شعر را دوست داشتید
من نیز برای شما و خانوادهم حترم تون سلامتی آرزو میکنم
موفق باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.