مرا انتخاب کن

مرا انتخاب کن
از تمام دنیا مرا انتخاب کن
میان من و چشم‌های او
می‌توانی تردید کنی
اما در نهایت
مرا انتخاب کن

هرمان د کونینک شاعر بلژیکی
مترجم : نیلوفر شریفی

نظرات 3 + ارسال نظر
دلارام چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت 21:22

آه که چه می‌گویم و چگونه بگویم
همیشه، همیشه بی‌تو گذشته است جهان
و می‌گذرد
همیشه
همیشه بی‌تو چرخیده است زمین و می‌چرخد
چگونه بگویم آه 
که بی‌تو نبوده‌ام هرگز

که بی‌تو من هرگز
نچرخیده‌ام
به کردار سنگ یاوه‌ای همراه زمین، گرد هیچ آفتابی
و نروییده‌ام، چنان گیاهی، کناره سنگی
تا نه انتظار نزول انگشتانت به چیدنم
تقدیری بوده باشد منتظر
در ریشه

چگونه بگویم آه
که معنی نمی‌دهم بی‌تو

#منوچهر_آتشی

جنگل
پاییز
کلبه ای چوب
و دودی که از دودکشش بالا می رود
کاش با تو
در چهارچوب همین تابلو
آشنا شده شده بودم

رویا شاه حسین زاده


ممنونم از حضورتون و شعر زیبایی کهنوشتید دوست عزیز
زنده باشید
با مهر
احمد

منیژه سه‌شنبه 1 مهر 1399 ساعت 17:13 http://moocheshetg.mihanblog.com/

سلام و عرض ادب

ممنون از دقت در انتخاب اشعار زیبای شاعران ایران و جهان

********

فرا رسیدن فصل زیبای پاییز مبارک

با درود و سپاس بیکران از حضور همیشگی تون خانم منیژه عزیز
از اینکه اشعار هفتگی را پسندید خوشحالم
زنده باشید
با مهر
احمد

معصومه سه‌شنبه 1 مهر 1399 ساعت 08:13

سلام. بسیار عالی. لذت بردیم.
پاییزتون بی دغدغه.

سپاس از حضورتون دوست گرامی
خوشحالم که شعرها را دوست داشتید
من نیز پاییز خوبی برای شما آرزو میکنم
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.