اگر روح من را بیازاری

فرقی نمی کند که تو را
چقدر دوست می دارم
فرقی نمیکند معشوقه ام باشی
رَفیقم باشی
یا از خویشاوندانم
اگر روح من را بیازاری
بعد از بارها بخشش
یک روز صبح میبینی من هستم اما
نگاهم به تو
خنده هایم با تو
حرف هایم با تو
درد دل هایم با تو
شبیه دیروز نخواهد بود
من اینگونه می روم
برای همیشه

فرزانه صدهزاری

نظرات 2 + ارسال نظر
بانو سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 15:31 http://banoyedey22.blogfa.com/

آشتی کردن ،بخشیدن،
چه واژه های ریا کارانه ای ،
آدم باید فراموش کند،
همین!
سیمون دوبوآر

درود و سپاس
عالی مرررسی

با درود و سپاس فراوان از حضور صمیمانه تون و متن زیبایی که نوشتید بانوی عزیز
زنده باشید
با مهر
احمد

کاکتوس شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 07:53

عالی‌

متاسفانه بخشش تعبیر اشتباهی داره برای بعضی از ادم ها

ممنونم از همراهی تون کاکتوس عزیز
خوشحالم که این شعر را پسندید
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.