اگر اشتباه نکنم عاشقت شده ام

اگر اشتباه نکنم عاشقت شده ام
اگر اشکالی ندارد بگذار عاشقت بمانم
جای زیادی از زندگی ات نمیگیرم
فقط لبخندت را تماشا کنم
و دلم خوش باشد که خوشی
تو را نسیم از همان در بسته ای آورد
که دیگران رفتند

اگر اشتباه نکنم عاشقت شده ام
اگر ممکن است بگذار عاشقت بمانم

چیستا یثربی

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 12:42

زنان در عاشقی ؛

دست تمام جهان را از پشت میبندند..... .

و بعد دیگر مردی نمیماند ؛

که دستشان را بگیرد ؛

و بگوید :

دوستت دارم !... .

زنان در عاشقی ؛

از بس که می دوند ؛ زمین میخورند ؛

و آنقدر دردشان می آید ؛

که حواسشان نیست

مردی کنارشان ایستاده ؛

تا بگوید :

دوستت دارم....


((چیستا یثربی))

ای کاش می شد هر روز
ازپنجره چشمهایت وارد اتاق دلتنگیت
شوم
تو را هر نفس عاشقی کنم
با گرمی صدایت زندگی کنم
جای خالیت درتمام این سالهارا فقط
شعرهایی باورکردند که هرگز به گوشت
نرسید

الهه دهقان


از حضور صمیمانه تون و شعر بسیار زیبایی که نوشتید کمال تشکر را دارم خانم مریم عزیز
شاد باشید
با مهر
احمد

محمد شیرین زاده دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 09:23 http://m-bibak.blogfa.com

چیستا و خیلی دوست دارم عاشقانه هاش بینظیر هست

البته ایشان نمایش نویس زبردستی هستند و همچنین شما فرمودید عاشقانه هاش نیز بسیار زیبا و دلنشین می باشد
مانا باشید
با مهر
احمد

دلارام یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 15:11

بر دیوارهای این شهر
نامهاییست
که روزی عاشق هم بودند
فردا
دیگر نه قلبی بر دیواری خواهد ماند
نه دیواری
بر شهری

نام تو را
در دفتر شعرم نوشته‌ام
تا جاودانه‌ات کنم

محمدصادق_یارحمیدى

آدم ها هیچ وقت برای مان تمام نمی شوند
آن هایی که می روند
مانند آن هایی که مانده اند
هر روز از روزنه ی ریز کوچکی درون مان را دید می زنند

درون ما پر از
آدم های نصفه نیمه ی ناتمام است
که خورده حساب های صاف نشده با ما دارند

آن هایی که دل شان را شکسته ایم
آن هایی که دل مان را شکسته اند

همه ی آن ها همیشه
در سیر و آبادی و خرابی لحظه لحظه های زندگی مان دست دارند
به سان اشباحی که
گاهی بی هوا می آیند اما هرگز بی هوا نمی روند
همواره روبروی مان نشسته اند و سایه انداخته اند در آینه

مریم رحیمی


ممنونم از همراهی صمیمانه ات و شعر بسیار زیبایی که نوشتی دلارام عزیز
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.