دنبالِ من اگر می‌گردی

دنبالِ من اگر می‌گردی
در چشم‌های خودت
باید بگردی
خودت را
این‌جا را
همین چشم‌ها را

دنبالِ من اگر می‌گردی
در شعرهای دیگر
اشتباه می‌گردی
شعرهای دیگر چرا
این‌جا را بگرد
همین شعر را

دنبالِ من اگر می‌گردی
در دنیای دیگر
اشتباه می‌گردی
دنیای دیگر چرا
این‌جا را بگرد
همین دنیا را
چشم‌هایت را
نمی‌بینی ؟

غیبم زد روزی
کِی بود ؟
پنهان شدم جایی
شبیه جمجمه‌ام بود
ده‌سال گذشت و
کسی خبردار نشد
بیست‌سال گذشت و
کسی خبردار نشد

حالا که برگشته‌ام
زندگی‌ام
در کوله‌ای‌ست
روی پشت‌ام
حالا که برگشته‌ام
آزادم

دنبالِ من اگر می‌گردی
لبخندت را ببین
من لبخندِ تواَم
نمی‌بینی ؟

دنبالِ من اگر می‌گردی
تنت را نوازش کن
من نوازشِ تنِ تواَم
نمی‌بینی ؟

دنبالِ من اگر می‌گردی
در چشم‌های خودت
باید بگردی
این‌جا را
خودت را
چشم‌هایت را
نمی‌بینی ؟

سونیا سانچز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.